Thursday, October 20, 2011

SEGMEN::: JOM HARGAI SAHABAT

 Mowning readers,

Jam dh pukul 2.30 pagi pun, aku maseh lagi tidak dapat  nk melelapkan mata. mungkin sebab excited nk berjmpe ngn kwan kawan kolej esk.  yeah, dh 4 bulan kami tidak berjmpe sejak kami dh tamat belajar. so, esk adalah hari kami amek jubah convo. aku mmg tk sbr nk jmpe mereka. rindu mereka sgt2. so, td blogwalking lagi. jumpe segmen lagi. so, aku nk join lagi. hahaha . . tkpew la, duk layan mata bia smpai mengantok. segmen ini dianjurkan oleh IStana Biru


Click Banner utk join ya

segmen ni perihal menghargai sahabat. sebut sahaja sahabat. wajah dia muncul di fikiran aku. kalo nak cakap pasal blogger / blogging ini, aku mmg akan tetap terus memberi penghargaan kepadanya. sebab kerana dia lah, aku ade blog. kerana dia lah aku masuk ke dunia blogging. 

umo nye atas setahun dari aku. so, aku gelarkan die kakak. kami ni memang kawan yg bule masuk. Ngam la. mmg satu kepala la. aku kenal die masa kami sama sama belajar di kolej yg sama. 1 kelas pun. aku start rapat ngn die masa awal tahun 2009. masa tu kami 1 group Assigment. Mula nya dari situ kami rapat dan saling mengambil berat antara 1 sama lain. saling membantu dalam pelajaran. dulu aku pernah wat 1 entry kt die. dan die pun wt 1 entry kt aku sbgai tanda aku mmg menghargai kehadiran die dalam hidup aku.

most important nya, kalo takde cik myu nk paksa aku wt blog tiap tiap hari kt kelas . . mmg blog ni tk akan wujud. aku pun tkpernah terpkir pun nk berblog. segala blog die yg ajar. hehehe . ..  die la manusia yg trpenting wujudnya blog ini smpai ke hari ini. ni link blog cik myu : here. die rajin  dan selalu update segala aktiviti kami. Segala ape yg kami lakukan bersama, aku story kt blog ini. cbe tekan kit bawah ni :
 STORY 1     STORY 2      STORY 3    STORY 4   STORY 5
ni la cik myu

entry cik myu utk cikhoneybee : click here dan here 

P/s : Sedih pulak byle bace blik entry lama kami. bertambah excited nk jmpe beliau dan rakan rakan lain esk.




5 comments:

Unknown said...

da lama tak join segmen segmen cam ni

ME CTCT said...

wah...nti da cOnvo amek gambar banyak2 taw...tahniah sbb da abis :)


#gudluck 4 the segmen...kem salam kt member k :)

Run Away said...

good luck ya....;d

Nilam suhana said...

indahnya bersahbatkan??? direaliti kita rasai, di dunia maya kita berkongsi... semoga persahabtan itu terus berkekalan k..:)

thanks join segmen saya..:)

'Ainun Qalbi said...

singgah n follow dr segmen yang sama.. let's hargai sahabat..
hargai dengan apa plg mujarab?? dengan sepotong doa tanda kita menghargai sahabat2 kita...
http://ainunqalbi.blogspot.com/2011/10/segmen-jom-hargai-sahabat.html