Friday, October 28, 2011

Blog has been Removed !


Salam Petang Jumaat yg penuh berkat.

Pergghh (!!) baru sekarang aku dapat menarik nafas lega. Kalau tak tadi aku terasa Hilang separuh nyawa. Bernafas pun tersekat sekat. Al-Kisahnya tadi lunch aku cam Biase la nk buka blog. Tetibe . . .


Memang terus tersentap la hati Mak (!!) ApeKejadah pulak disable (?) Malam td ok jew aku surfing. Then aku mula cemas apebila aku type link Url blog, kua cmni. . . .
Sorry, this blog at Storycikhoneybee.blogspot.com has been removed. This address is not available for new blog.
Makin bertambah tambah panik la kn. Tak pewnah jd cmni. Sumpah (!!) 1st time mengalaminya. Mula la aku mencari solution kt google. Then . . wt claim blog, recover account sume. BAru la dapat balik blog ni. Syukur Alhamdulillah sgt. Terima kaseh ya Allah. 

p/s: owg yg tkde sakit jantung pun bule tetibeee  sakit jantung byle tengok blog sendiri kena removed. 

12 comments:

ME CTCT said...

waaaaa...nasib baik dapat balik...rinduuuuuu...yang xkena lg tu kena hati2 lah..memang akan kena..hoho

CikHoneyBee said...

huhuhu :( td nk nanges dh taw. abesla. . . tkdpt nk bmesra ngn rakan blogger. miss u too my ct :)

Aiisyah Roseskalerful said...

ramai blogger dah mengalami masalah yg sme.. huhu

syuha zulkifli said...

Serius boleh buat orang gelabah kalau tetiba hilang blog. Ada masalah sikit pun, sehari boleh jadi mengadap nak elokkan balik =)

syafiqa said...

haha iqa dah kena dua kali.masa first tu,serius mcm kena heart attack.
tiba tiba acc disable n blog kena remove.menangis gilaaa.
lepas verify and almost 3hrs lps tu,ok.ada blk.

lps tu jd lagi.tp buat cara sama.ok,ada blk.skng benda ni ramai alami kan.blogspot ni gedik betul.

Sarah Mnasir said...

la ptot ara msok ptg td ta bole yg sgmen abg ben 2.. ngat da dlete entry 2.. tp view profile pown xpat..

Unknown said...

uiissh, kuss semangat .. agak menakotkan laa .. aini pernah kena, tp xdpt diselamatkan trpaksa buat blog baru ...
huhu ... takut gak peristiwa same berulang lg...

ROSSA said...

hahhaha,. xyah nagis bila blog kena removed . hee:D

Nasz said...

bleh gugur jantung saya kalau kena ni.

Farah Azmi SMS said...

Hahahaha..... Gelabah dia.. :p

Kak Sam said...

Alamak takut le pulak.
Salam kenal CikHoney. sori lambat buat kunjung balas.

admin said...

ramai blogger dah mengalami masalah yg sama :(

https://www.indivine.co/