Thursday, October 13, 2011

kerap sakit kepala




Selamat petang readers,

semalam 1 hari CikHoneyBee tk online (!) cikhoneybee ikot family balik kampung, Pahang. Sesudah subuh lagi, kami Gerak balik Kampung. ini Kes Ayah yg Rindukan Anak bujang Bongsu die. Hehe . . rindu yg tak dapat nak tahan tahan lagi. adeq bongsu aku pon hari minggu lepas smpai 3x call untuk konfemkan sama ada kami balik kampung ke tak. so, dalam pukul 10 camtu, aku dh sampai sana . . sunyi jew. tetibe teringat, hari ini kan hari rabu . . bebudak pergi sekolah (!) Haha . . .

oleh kerana tidak selesa tido lam kete, aku smbung la tido balik kt bilik sampai kul 1. Haha. . Aku mangun mangun jew tengok ayah dan mama dh gerak g sko0l adeq bongsu aku. so, aku kena tinggal la kan.


aku sejak smpai dari kmpung, kepala dh mula sakit. sampai malam saket kepala tk ok lagi. tak bule tido la . . naseb la ade gemok, die yg dok teman Sms ngn aku. oleh kerana tak tahan sakit kepala, smpai nanges di buatnya. minggu ni kerap pulak la sakit kepala. hari isnin lepas sakit kepala jgk . . telan panadol, baru ok.

saket kepala kali nie, aku mls la nk mkn pnadol. taknak biasa kan asyik ambil panadol jew kn. so menanggung la smpai ke pagi khamis. sarapan td terpkse jgk la telan sebiji. . . ok la siket. Mengada betol, kne panadol jgk la baru nak ok.

p/s: pernah terbaca artikel tentang bahaya pengambilan panadol. huhu . . . tp nk wt cne, selagi tk telan panadol, selagi tu la sakit kepala tk ok.

3 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

ara pown lau tpksa ngta bwu ambk panadol.. huhu

CikHoneyBee said...

@aRa ❤ aFiq™ kan... ? seksa nye kalo saket kepala.. ape kerja pun tkbule wt :(

CTK said...

ciannye kamoo..sbr taw..makan padanol tu...ct pon akan cept smbuh bila makan padanol...eh, btul ke bahaya makan panadol?kamu tgk kt ner?