Thursday, October 6, 2011

Love You Until My Last Breath


Mowning readers,
Malam nie mari kite beremosi siket kawan kawan =) 
Mood tk sehat dan demam . . Mula la berperasaan jiwang



When U Were Only 5 Yrs Old, I said I LOVE U...
U Asked Me : " What Is It?"
When U Were 15 Yrs Old, I Said I Love U...
U Blushed.. U Look Down And Smile..
When U Were 20 Yrs Old, I Said I Love U...
U Put Ur Head On My Shoulder And Hold My Hand.. Afraid That I Might Dissapear..
When U Were 25 Yrs Old, I SAid I Love U...
U Prepare Breakfast And Serve It In Front Of Me, And Kiss My Forhead and
SAid : " U Better be Quick. It's Gonna Be Late.."
When U Were 30 Yrs Old, I Said I Love U..
U Said : "If U Really Love Me, Please Come Back Early After Work.."
When U Were 40 Yrs Old, I Said I Love U..
U Were Cleaning The Dinning table And Said :"Ok Dear, But It's Time For U To Help Our Child With His/Her Revision.."
When U Were 50 Yrs Old. I Said I Love U..
U Were Knitting And U Laugh At Me..
When U Were 60 Yrs Old. I Said I Love U..
U Smile At Me..
When U Were 70 Yrs Old. I Said I Love U...
We Sitting On the Rocking Chair With Our Glasses On.. I'm reading Your Letter That U Sent To Me 50 Yrs Ago.. With Our Hand Crossing Together..
When U Were 80 Yrs Old.U Said I Love Me.. (!)
I Didn't Say Anything But Cried.

Aku nak cinta Seperti ini.

aku sangat touching dengan ayat ini. Heart Touching bagaimana seorang lelaki dan juga kekaseh serta suami nya tidak pernah jemu untuk mengucapkan " I Love You " kepada perempuan dari umur 5 tahun hingga 70 tahun yang telah menjadi kekaseh serta isterinya. Sebenarnya perempuan ini ( macam aku ) mmg payah nk ucapkan I Love U sebab Ucapan itu paling Berharga buat dirinya. Ucapan I Love You adalah hanya untuk lelaki yg spent the rest of his life utk dirinya. Perempuan itu Bukan tk Cinta lelaki itu. Die ekspresskan " I LOVE U" dari kelakuan dan perbuatan. kenapa lelaki itu tidak meninggalkan perempuan itu.. perempaun tu tkpenah pun ckp "I love too "? sebab die bule rasakan cinta perempuan itu walaupun perempaun tu tk Ckp "I LOVE U". sebab tu lelaki itu tk pernah putus asa utk sentiasa ucap " I Love U ".

aku jenis perempuan yg susah nk ckp " I Love U " sebab perkataan itu . . .  mmg susah la kelua dr mulut aku. Ini bukan 1st time aku bercinta. dengan gemok kire Dah 3rd time . kalo mase budak budak sekolah dlu, hari hari ckp " i Love U " (!) mase tu bukan tahu sgt "makna sebenar" perkataan itu. cinta monyet la katakan.

tapi sekarang ni, byle umo dan pengalama sudah mematangkan serta mendewasakan aku mula sedar, bercinta itu bukan setakat " I Love U"  dan " I Love U TOO" (!) it's More than that. utk diri aku, semakin aku syg owg tu, semakin sukar aku nk ekspress kan. aku taktahu kenapa.  aku  berharap aku akan dapat cinta sejati itu. cinta yg tidak pernah ade akhirnya. cinta yg tidak pernah rasa jemu. tidak pernah ade curang nya. in my heart, hanye die sorang. only him (!)

Aku Tidak Akan Menzahirkan Segala Kesedihan, kelukaan, kelemahan, kekecewaan, kegembiraan dan kebahagiaan aku di depan Umum. Mereka tidak perlu tahu semua itu. Bia itu semua hanya Kau dan aku jew tahu. Selami lah perlahan lahan . . kau akan rasakan nya . . Itupun Jika Aku Adalah Cintamu.~ ♥ Sayang, Masa untuk Enjoy Suda berlalu. Now, Time to Focus Our Future. Join With Me or BaCK Off !!! ~♥

p/s : Aku mintak maaf . . aku tidak dapat nk ekspress kan camne yg kau nk. Bye!

3 comments:

ME CTCT said...

ct pon touching ngan ayt tu...sweet sgt kan..

em, ct pon sme,makin ct syg dia, makin ct sush nk expresskan...tp bg ct, dia yg terakhir da n bukan tuk enjoy2.. i hope..my parent sukakan dia :D

jom dgr lagu baru KRU-tiga kata...lagu tu byk mkne :)

Sarah Mnasir said...

suka gak ayat 2.. na copy mole? hehe

CikHoneyBee said...

@CTK ngee.. kn? bukan kite busan atau pun kurang romantik.. tp tataw nk ekspress cmne.. (nseb mereka la dpt perempuan cm kita ni .. hehe )amin, moga moga pasangan kite disukai oleh parents kita :D

@aRa ❤ aFiq™ bule ara.. silakan :D