Saturday, October 15, 2011

Oh J.Co

Selamat Malam all readers,


Tadi byle dapat tahu adeq dan abang pergi ke Giant Kota Damansara utk beli keperluan sekolah Abg, cepat2 aku Sms adeq untuk kirim Laksa Shack. Mood Happy tetibe. yewla, lame kot Tak Makan Laksa Shack. Then teibe dapat Miscall dr adeq. Cess (!) tak sempat nak angkat phone . . die dh letak. kes nak jimat kan crediti la tuuuu. suro aku call die blik.

aku pun call die balik. adeq ckp Laksa Shack tkde. dh Bungkus (!) Ades . . . Kempunan aku lagi. Asal Aku nak Makan jew, pasti tkde. kedai tu tutup la, renovate la . . ape la. Hey (!) Korang ni nak business ke Main2 (?) * dengan nada gedik * Haha . . tetibe Emo pulak. Aku mmg Hantu Laksa Penang Pown . . .

so, tengah duk blogwalking ke blog lain . . adeq dan abang wt suprise (!) they come with J.Co (!) Wahhh. . . sedih terubat siket. even tak dapat Laksa Shack . . dapat J.C pun jadila. Adeq beli Baby J.Co . . . lepas dh snap snap picha . . aku pun nk bergambar ngn Baby J.co bersama Abang. tetibe baby J.co yg die pegang tu dh abes die sumbat kat dalam mulot (!) kes kelaparan nie. . . kecian abang.

Baby J.co .... yg pink tue Feveret
P/S:  teringat kat gemok byle mkn baby J.Co. Ceh . . tetibeeee Jewww (?)

8 comments:

DRC said...

huhu.. cdap2... teringat la plak masa makan J.C ni time bukak pose with my dedeq...haahhahaaa... yumm3!! (jeles gile tgok!!)

CikHoneyBee said...

hehehe.. nyum nyum.. kalo DRceria nak, kena la pg beli. ala, owg belanjew pun. mkn 2 ketul jew. kehkeh

Sarah Mnasir said...

wah cdap nye.. lanje ara hehe

Unknown said...

wah, sedap nye... nk jugak !

=)

AnisNorzam said...

a'ah sedapnyewww :D

CikHoneyBee said...

bule. lau nk amek la 1 kt picha tu. hehehe...

ME CTCT said...

wow banyaknyer....nakkkkk (eh, xley2..diet2..huhu)

CikHoneyBee said...

@CTK hehehe.. my ct cover la.. malu malu meow. kehkeh.. ala kalo mkn cikit tkpew kan? sekadar merasa..kalo tk, nty kempunan. diet esk jew la :)