Friday, October 21, 2011

SEGMEN NASZ : LU REVIEW GUA, GUA REVIEW LU. OK?


click banner if nak join

huhu . . selamat ptg all. . .
cikhoneybee baru jew balik dr menguruskan hal convocation ni
dahla hujan . .
ni basah kuyup lagi
tapi terus menuju ke laptop
utk join segmen en. naser ni.

pape detail hal segmen ni, bule review ke tuan belog yg anjur kan
cikhoneybee tk dpt nk cite byk la. masa tk cukup
tgh lenjun lenjun ni updte join segmen

p/s : kepada pasangan yg dipasangkan kepada saya. 
harap kite bule kenal rapat :) 
tk sbr nk tggu awk. k, boboi..

6 comments:

Hello Hello said...

malu rasa nk join..kifkifkif

Nasz said...

thanx sudi join.

boleh check kumpulan dan step seterusnya ye?

KUMPULAN "SEGMEN NASZ : LU REVIEW GUA, GUA REVIEW LU. OK?"

Pinkyz Ladies said...

salam perkenalan..kita satu group dalam segmen ni...

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

jum join ga nih..

http://kpopfa93.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

Anonymous said...

mlm td auni tdo awal ...so.. pg ni bru smpt ziarah rakan blogger yg sama satu kumpulan ngn auni...

Emma said...

Hi... Emma datang review kat sini =)