Saturday, October 8, 2011

Bila Spaghetti Bologness bertemu dengan Marinara


Mowning readers,

oleh kerana baru jew baik dari demam, so selera makan tak bape nak ade. tekak maseh terasa pahit pahit jew. makanan yg ade pun, aku pandang sepi jew. takde selera nak makan. huhu . . dari pagi sampai la ke malam takde makan pape makanan yang heavy pun. petang tadi makan pau kari ayam seketul. itupun adeq aku yg belikan kat kedai mamak berhampiran. 

tiba nya malam, perut ku minta di isi. tapi puas memikirkan nk makan ape. sume makanan aku takde selera. aku pun pg la buat Milo. ( Mmg tabiat, kalo malas makan . . suka minum MIlo jew. utk alasa perut) tengok jam dh pukul 9. awal lagi. kalo tak makan makanan yg heavy, mana nk ade tenaga kan. Pikir lagi nak makan ape. lepas puas berfikir, tetibe dapat la idea nak makan ape.

tgk la gambar di bawah ini . . Tarrraaa (!!!)



Spaghetti BoLognees + Marina + Vegie (!!)

aku masak sendiri taw. oleh kerana aku suka seafood dan daging, so aku mix kan ingredients nya. . . Menyelerakan kan (?) Hekhekhek . . .  Vegie pulak utk seimbangkan diet balance. takpena cuba, tetiba terasa nak letak bunga kubis, dan bawang. aku masak main hentam jew. tak sangka lak hasil nye memuaskan. sampai adeq aku maw tompang sekaki. haha .. Bagus la jgk, die tolong abiskan. sebab aku makan sikit jew. tak lalu nk sumbat byk2.  tekak maseh pahit lagi. 

dalam banyak banyak jenis spaghetti, aku lebih suka carbonara. aku suka cendawan. kalo tomato ini, makan byk2 cepat muak. tapi carbonara tak muak. aku selalu jgk masak spaghetti carbonara masa kat kolej dulu. sekarang dh abes ni, jarang suda. selalu masak makanan yg berkhasiat. haha.. khasiat la sgt. 
 STORY 1  STORY 2  STORY 3

p/s: Selamat Breakfast readers. hehehe . . :)

3 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

wah.. bla na uat an kt ara ni? nmpk cdap la..

budak penjara said...

tapi bagi aku..meggi gak yg best..haha

CikHoneyBee said...

@aRa ❤ aFiq™ hehe.. bule. tggu ara kawen dlu la. cikhoneybee masak utk makan berhidang nty :D ngee~

@budak penjara hehe.. megi tk best! tidak berkhasiat.. :)