Sunday, October 2, 2011

gelisah tak dapat online blog setengah hari



selamat malam readers...

firstly, aku nak ucap Alhamdulillah Syukur sebab charger Laptop aku dh ok siket. sebenarnye dh lama dh rosak nya. tapi aku slow slow pakai sementara tunggu hujung bulan utk beli charger laptop yg baru.

then semalam, aku mtk kawan ayah aku carikan cuz aku tengok charger laptop ni dh nazak sgt. aku pun takut nk guna lagi (ceh, padahal on9 tk henti henti sepanjang masa ! ) hahah . . yewla kan, kalo dh on9 blog. . . pasti la lama. nk update blog lagi, blogwalking rakan rakan blogger lagi, bls kunjungan mereka. . . mmg 1 hari aku terisi dengan aktivity sume ini sambil sambil duk tunggu customers dtg beli topup.

tapi hari ini, byle tkde charger lptop. . dan td petang aku sempat on9 selama sejam jew. itupun guna batery. tetap tk dapat nk puaskan hati. perghh . . gelisah betol kalo tk on9 blog sehari. HUwaa . . aku dh addicted dengan dunia berblogging ni. kehkeh. . . customers pulak tkde, puas la aku duk main main pusing kerusi, then  aku duk naik motor jalan jalan keliling bangunan.

disebabkan kawan ayah aku tu lmbat kasi charger laptop, die belanja KFC utk bagi aku tak marah. ahaha. . sampai pakcik tu pun tahu aku punye kemarahan cmne. padahal bru petang td aku duk pg kedai mamak berdekatan utk beli mee goreng. Rezeki mencurah curah pulak di awal bulan. Alhamdulillah.
p/s: ades. . . rusak diet lagi hari ini. ya allah, alhamdulillah dengan rezeki-Mu. aku mengucap kesyukuran

4 comments:

akhi Muhamed Haziq said...

kakak.. mcmane nak buat nota kaki bergerak cam kat atas ni?

CikHoneyBee said...

salam meydi. sowie sgt sbb lmbt response kamu. hurm nota kaki yg senget senget ini ke? ok, nt akk kasi link utk kamu rujuk ea.

ME CTCT said...

eh..kamu jual topup ke?boley x kamu jd tmpt topup ct?nti ct byr...hehehehe..

bes r dy adew org blnja KFC...hOhOhO..jeles2~

p/s : nk jugk link kamu bg kt meydi tu :D

CikHoneyBee said...

@CTK eya my ct.. cikhoneybee keje kt kedai topup.. uhh? bule jew.. kalo ct nk, nty bg la no tepon nye.. heheh :D