Wednesday, October 26, 2011

Pliss Dont Flirt With me

Selamat petang readers,

ok, title tu memang takbule blah kn (?) Bikin Muntah sapa yg bace. siyesly entry ini mmg gedik.  Hey, U ni Hot Sangat kew (?) Sampai nak wt statement cmtu (!!) wkwkwkw . . . Ok, Sape nk muntah bule Muntah sekarang. . . . Done (?) ok, cuba click video ni pulak. utk tambah feeling cerita entry ini~



Let's continue reading or u can stop here. Yewla, Dah muntah kn. kalo continue baca, pasti akan muntah lebih banyak. Sejak Raya lepas, Aku mengalami Masalah yg Kronik sangat. Teramat la kronik sehingga sering Bergadoh dengan Gemok (!!) Parah memang Parah sangat. Aku memang diLema sangat.

cerita nye camni, sejak raya lepas . . ramai betul lelaki datang bg number telefon kt cikhoneybee. Tiap tiap Hari ade jew yg datang bagi number telefon. rata rata yg murah sgt nk bg number telefon tu Melayu, mat Bangla, Mat Salleh pun nk try mengatal ngn aku. Haish. . . Not my taste la (!) Dalam hati ni cakap, adoi . . tolong la. kenapa la korang ni murah hati sangat nk bg number telefon (?) aku dh ade Kekaseh hati. cukup la seorang. tu pun tak terjaga. apatah lagi nak tambah lagi banyak. tolong jangan nk menggatal ngn aku larh (!) pliss. . . tlg la jgn nk flirt flirt sgt. Ati aku takkan berubah. ceewaah !


Takde la Comel sgt kn (?) Demok tembam . . 

siyes la, fed - up ade jugak kadang kadang. sikit sikit nk bg number telefon. sikit sikit nk bg number telefon. apehal la korang ni. kakak kedai sebelah jual nasi lemak ( tapi tak chomel cam aku ) single lagi kot. pergi la mengorat die. kakak kedai hujung tu yg kerja kat kedai jual jamu .. Lawa apew. Kes makan jamu tiap tiap hari pun . . korang tk terpikat jew (?) aku sudah  ade yg punye lorh. Hati aku utk Gemok seorang jew. kehkehkeh... 

Tiap Tiap hari mereka ni tak pernah nk jemu utk flirt ngn aku. hari hari bagi number telefon. penghujungnya. sampai aku dh bule list kan dlm 1 kertas A4 number number diorang ni. Hahaha . . . . Aku dh bule bukak agensi cari jodoh. Pass Pass Number mereka kalo korang nk berkenalan. hahaha. . . korank Nak tak Nak Tak (?) 


oke oke aku dh tknak merepek dah. cukup smpai sini aku merepek. ini laa akibatnya boring punye pasal. aku mule nk wt kerja gyle. tajuk entry ni pun dh tkbule blah.  Kalo kerja Kat kedai topup, of coz la kan ramai manusia datang bg number telefon utk masukkan topup. kehkehkeh :) layan picha bawah ini.

Aku juz interested dgn Ayat shopping jew. . . kehkeh


then, layan video dari youtube kt bwh  ni pulak. hehehe . . .


P/s: tengkiu kepada yg sudi bace abes entry yg gedik dan bikin Muntah ni. hahah . . kes boring pnye pasal kt tempat kerja.

1 comment:

ME CTCT said...

wah....cik honeybee rmai peminattttt laaaa......