Wednesday, April 27, 2011

Perjalanan Hari yg agak LAME hari ini ~

selamat Pagi buta all readers,

tadi lepas jew Miss Sabah dan Miss Johor pulang dari bertandang umah aku.. (Sesi makan koktel di petang hari), aku pun masuk bilik. terasa Mengantuk pula di mata ini. tgk jam suda maw pukul 7. ish3.. tidak buleh sama sekali tido time magrib2 ini. sangat sangat tidak elok untuk kesihatan. hehehe =P

jari jemari mula mamainkan peranan. time tue jari la dikire penyelamat aku dari tito time magrib. jari jemari pantas sahaja mengClick dan menaip email serta password Fesbuk. kire mahu melekakan mata ini dari mengantuk. ~.~

huh1 maseh jua tidak berkesan. jari ini pula mengClick launch Game. huhu.. suda 2 hari aku tkde on9 game. fokos wt assigmnt ni .. anak yg baik kan? ( puji memuji diri sendiri pula disini) =P
aku pun mula masukkan ID serta Password. aku tgk ade suda Guild Member aku on9, tp mereka diam2 sahaja pula. Mungkin AFK (AWAY FROM KEYBOARDS) kot. tkpew la.. aku duk belek2 mne yg ptot, then aku off. sebab jam suda nk dekat pukul 8 malam.

so, sesi meluruskan badan, mengurut mata, dan penarikan selimut telah berlaku. sangat Pantas! aku bagai dipukau, meletakan laptop aku kt tepi.. dan membuka kaca mata.. dan............. ZZzzzzZZZzzzzzZZz
sedang sedap ketiduran, ade pula Short Message System (SMS) masuk. halus mencarot lagu : DiaM Diam aku jatuh cinta by Tilu. haish.. kacau jew la >.<

aku pun buka text SMS tu. rupanya junior bilik dpn aku ni yg sms. die tnye aku wt apew.. boring agaknye. aku un weply kata bawu mangun tido. sian pulak kt junior aku ni, sorg2 kt lua.. die nye kipas bilik rosak. mmg die lpk kt hall jew la. aku lak sedap wt taik mata. =.='' huhu..sowie ya adeq, kaka ngntok sgt. aku tgk jam bawu pukul 10 mlm.  Upenye suda 2jam aku tido. aku egt nk sambung tido, tp terasa lapar pula. kira-kira maw beli burger sahaja kt kedai belakang. tp nasib aku malang, kedai itu tutup. Rupenya rezeki malam aku hari ini adalah nasi lemak RM1.50. =) alamdulillah.. kenyang sampai sekarang.

p/s: terasa aku mengunakan bahasa sopan dalam entry ini >.< harap2 kemarahan aku pada hamba allah itu akn lenyap dan surut esk pagi. haish... aku suda saket hati, lambat betol maw recover.

No comments: