Wednesday, April 27, 2011

Saya Rindu Patrick Saya

salam to all readers,



Hurm... terasa nk berfeeling pula malam ini. sensitif pula malam ini. hehe.. kangen bangat sama My Patrick aka Gemuk. haha.. die suda ade nama manjew yg baru..  ^.^  ok, sudah cukup 1 bulan kot. aku macam ni. diabaikan dan dibiarkan sensowg oleh Gemok. T_T hukhuk

banyak sangat kerja die. Mmg weekands un jadual works die full. rindu betol aku pade die. haish... aku kalah agy dgn perasaan ~.~ sekarang ini aku cuba bertahan dan cuba jadi kekaseh yg memahami karier die. even kdg2 aku tewas jua ngn perasaan, aku cuba lagi. cuba dan terus mencuba >.<

tapi kan, ape yg aku sebenarnya nk ckp.. Gemuk suda BANYAK berubah !! sampai aku pun shock ngn Perubahan die ini. cam tk caya un ade. die bertukar menjadi Hardworking and very Commitment dgn die nye works. mmg nmpk ketara la sgt.

yeah! aku hepy dan bangga ngn perubahan diri die.. rajin mencari Wang. haha.. wang untuk perbelanjaan perkahwinan kami nanti. hahaha. ade penipuan disitu ! bluekk...  ok, actually die nk byr kos modified kereta. =) tip top die modified agaknye.. byk sgt duet kne labur kan... terasa pembaziran pula ~.~

tp tkpew la, die guna duet dari hasil setiap titik peluh keringat die.. aku respect tinggi! aku mmg ske owg yg berdikasi diatas kaki die sndiri. mmg aku bangga dan respect. yunk... jgn putus asa.. berusaha dan terus berusaha okies.. dpt kn ape yg yunk impikan. jadikan ia reality.. ^.^ Aja-Aja Figthing. berjuang !! Go Go Go

p/s: sowie owg tkdpt nk tlg back-up duet. owg tk keje agy. tkde income agy. owg un terpaksa keje part-time utk tanggung duet pbelanjaan diri.  rindu nk naik vespa dan owner die  T_T

kerja die Pomen Moto Vespa (Business Sendiri)
he is boss, he is employee..
hope his dreams to have own workshop come true
" owg suka yunk bisness sendiri dari makan gaji =) "

No comments: