Thursday, April 14, 2011

Special Entry for Him~

salam. hari aku tkde cerita yg best tok dikongsi. tkde pape yg menarik un berlaku hari nie. so, aku decide nk cerita pasal si DIa, sape Si Dia tue? Si Dia tu adalah My Gemok. =)

ok, hari ini ade dapat tido sepuas-puas nye. aku ganti balik utk kesemua waktu-waktu tido dan rehat aku yg telah dirompak  curi oleh My lecturer. Mlm semalam adalah hari terakhir aku ade kelas malam. oh yeahh!!~ aku happy sgt2.. diharapkan no more la.. Sumpah! sengsara gyle..

semalam kn aku ckp nk tido awl. so, mmg aku trus tarik selimut dan peluk teddy bear dgn nyenyak nye. pada pukul 5pg camtu, aku terjaga. aku tk pasti aku terjaga oleh sms dr gemok ato terjaga sendiri. not so sure la =.='

yang aku egt, aku mangun2 jew.. dalam keadaan mamai, aku trus sms die " bwu mangun tido "  then, tk smpai 1 minit, die weply sms. rupanya die tidak tido agy. menunggu aku mangun tido. huhuhu.. hati perempuan aku tersentuh >.<

kami sms smpai pkul 8.30 pagi cmtu. then die suda tidak weply sms. mgkin suda titon agknye. nk ckp kt cni, terima kaseh kerana sanggup tggu smpai lewat pagi n tk tido2. hurm.. naluri aku terusik dowh ko wt cmtu.. huhu.. T__T   ya, dlm sms mmg aku tk tnjuk. aku tkmaw tnjuk. tp siyes aku terharu. time kaseh Gemok!!

AKU CINTA KAU

No comments: