Tuesday, April 26, 2011

makan kt kedai mamak baru =)

aisaymen. aduss.. laparr la pulak! pagi2 buta perut ni minta makan pula. haishh.. geram pulak ngn perut ni. tk reti nk phm kew.. suda pagi buta kot. maseh nk mkn agy. apela nk jd. habit yg tk bule nk di ubah suda.>.<

padahal dinner td suda mkn Mee goreng 1 pinggan dan share Mee rojak dgn cik Myu dan Cik Scorpion. huhu.. byk tok melantak.. tp skunk maseh agy lapar. opps.. korg jgn la nk main tuduh2 cmni.. sedey la cmni ~.~ aku suda bace doa mkn da.. bismillah un dh yg telah di IMAMkan oleh cik scorpion. ( die yg bace doa, kami amin kan =D )

kami pegi makan kt kedai mamak yg baru. huhu.. actually tkde la baru.. cuma baru kami pergi.. hahaha. selalu lalu jew.. tp hari ini suda tertulis di loh Mahfuz yg kami akan ke sana. lagi pun kami nk mkn kt situ tk rancang un. Memula cik Scorpion yg ajk duduk minum sbb die haus.

aku yg kasi idea mkn kt sni sbb aku yg kelaparan time tu. ish3.. sian btol ank owg ni.
 kelaparan jew selalu >.<  aku un duk mengOrder. mulut memula nk mkn nasi. tp duk order mee goreng. dasar tk tetap pendirian langsung +.+' hahaha pastu aku tingin lak nk mkn mee rojak. lama tk mkn, so aku un duk order jua 1 pinggan smbil akn dikongsi dgn cik myu sama cik scorpion. bule tahan sedap la jgk. Tahniah kepada kedai itu sbb masakan die kena ngn selera aku. so, aku akn berkunjung agy di kemudian hari. =)

aku mmg cerewet lau bab makanan. makanan mesti sedap.sedap itu bukan dari segi mahal tp cukup sekadar makanan itu cukup garam, gula segalanya. bak kata gemok, masaknya haruslah guna tangan,pasti sedap. lau tk sedap, mknanya masak guna kaki.

pas mkn tu, trus balik.. kne balik cepat.. sbb dh ade owg duk tggu nk dtg umh. petang td aku duk masak koktel. so ade la invite kwn2 siket. aku wt un tk byk. duk nk kasi kwn2 merasa. ade kwn aku teringin sgt nk mkn. siap byle nmpk kau beli tepung tu.. trus die tnye aku nk masak ape ngn tepung kastart tu. hehe..  sesi jamuan koktel itu nty aku cerita kemudian. gambar2 un ade sempat snap. tp tk sempat nk masuk kn lam lptop. maseh di henpon.

back to our story, smpai2 jew umh, kwn2 ku rupanya suda smpai dulu =.="aku ni tuan rumah yg sgt2 "beradab" then tk lme tu sowg agy dtg. antara tetamu mlm td : cik fara, cik fiza, cik zureen dan Ros Merah (haha. korg, tkley nk ltk nme manje la, kt fb korg ltk nme btol) =D borak punye borak smpai kul 11. then mereka beransur pulang. huhu.. hepi hari ini. dpt jamu kwn2.. byle lagi nk create Memories. enenen? =)

p/s: picha nty aku masuk kn kemudian. okiess?? =)

No comments: