Tuesday, April 12, 2011

bengkak ??!

ptg td.. kul 2pm, aku ade kelas ngn Mr.Joseph (auditing). so aku suda bersiap2 pakai bju kurung wane blue+black dgn shawl yg SAMA. huhu.. shawls aku byk2 tah ilang lari ke mane tah. aku un men sebat jew la mne yg dapat dicapai.

sampai2 jew kt kelas, dah mcm kebiasaan, kerusi tkde. so aku n kak niza kena la pegi ke kelas sebelah utk ambil kerusi. then tk lama pastu, yoges dtg. mase tue student lam kelas aku un tk bape ramai agy. so lect un tknk start kn agy me-lecture. aku un duk gossip girl dan chit chat ngn kak niza n yoges. tetibe kn, yoges ckp kt aku : mia, kenapa i tgk muka you mcm bengkak? aku un cm terkejut la.. meraba pipi aku. erkk.. bengkak? kata aku lam hati. sementara tu kak niza suda teliti abeh tgk muka aku yang dikatakan bengkak tu. aku un ckp lam hati.. ape hal lak muka ni bengkak? nape aku tk perasan un td mse pkai shawls? 

then seminit pastu, aku dapat suda tangkap ape yg sebenarnye maksud yg dikatakan oleh yoges. aku ckp la : bengkak?? ooo.. you nk ckp i dh Montel ea? you nii kn, ayt halusss jeww.. haishh =.=' yoges n kak niza un masing2 gelak ngekek kt aku.. cett.. ok, aku tahu aku suda MONTEL ~.~ tp aku un ikut sama gelak jgk sbb ayt yoges tu halus btol! sumpah aku blurr time tu.

huhu.. ckp sal MONTELL ni, td pas abeh clz aku suda singgah beli nasi lemak kt pkcik yg jual kueh tiap2 petang. huhu.. skunk ni aku pndg sipi jew nasi lemak tu. perut aku lak suda menyanyi kan lagu techno suda. haishh.... tknk pkir lama2, sbb dh beli kan.. kena la mkn ( haha, alasan semata2.. nk sdp kn hati)  tp mmg aku suda perasan un, aku nye muka ni dh agk MOntell.. ok, pasni aku nk lancarkan program diet!!! huhu.. nta bape kali la aku ckp bnde yg sama.. tp tkde 1 un menjadi... ^^'' ok la, nk mkn2 dlu. pasni ade clz mlm agy.. 8 smpai 10. so kne la mandi siap2 sume. paipai.. take care all~ Muack


ini muka budak  MONTEL. kesan dari mkn byk sgt coklat. pasni banned coklat! haha
thank you for read this sengal entry

No comments: