Saturday, April 2, 2011

S.A.D

assalamualaikum~ hurm.. minggu ni mood aku tk berapa ok. sbb nye ape yg aku tggu,hanyalah sia sia belaka. tp ok jua, tkde la aku maseh menanti dan memberi harapan. opppsss! ini bukan cete sal boyfie or love ea.. ini cerita   tentang.... MARA! hurm.. 1 April 2011, tepat kul 10. setelah selesai suda class taxation by Mr.Lee Har San (sbrnrnya pagi tu aku hmpir2 jew tk g clz, disebabkan slh tgk jam.. hahaha.. sengal btol, lau tgk keadaan aku yg mgelabah beruk kt cermin, aku un pecah perut gelak sakan), aku g Mesin Atm utk Check Mara dh msuk ke belum. yeeehaa.. dlm berdebar2 aku un msuk kn kad Atm. Msuk kn pin ******, then click pertanyaan baki. aku sempat agy ttup ngn buku, tgk siket2, ala2 nk tgk sorok2 la tuu.. pkir nk suprise la. tp tgk2 aku yg suprise. aku nye baki ade 16 hengget jewp?????!!! alorr.... owg lain semua suda msuk die nye duet Mara, aku nye tkde un??? hurm... then, dgn ini, aku tahu la suda.. MaRa aku suda tkdpt. last bln 3 jewp. dgn hati sayu + pilu + sedey + hampehhh bercampur baur.. aku melangkah dgn lemahnya. alahai... cmne nk survive tok continue beberapa bulan niii... aku abeh bljr bln 6. 3 more month nii.. bkn 3 more days.. aku dh la kuat mkn. hukhuk... comfirm aku kne balik minggu ni. definately laaa... aku kne balik part time ngn ayh aku kt kedai. tok cari duet belanja... sob sob. sadis sungguh! ya.. i'm not ok~ really2 not ok... serabut pkirkan.. mula mencari2 part time keje nie... KENA cari tok survive 3 bulan akn dtg. hrp2 aku dpt hadapi nye dgn penuh kesabaran. ok, chow dlu... time masuk keje. kang nty ayh buang keje lak lau lmbt msuk.. paipai~ doakan aku strong ya kwn2 ... :)

No comments: