Monday, April 11, 2011

Recover.. yeah! I'm ok now

yeah!! skunk ni tgh hujan lebat kt luar tu.. berdentum-dentum ala bunyi bom atom pula aku asekan. sama la jua ngn perasaan yg sedang berperang ngn diri aku sendiri. sebenarnya aku dh lama un terjaga dari tidor yg tidak beberapa nyenyak ni.. aku ase aku terjaga dalam pkul 12 tgh hari cmtu ( haishh.. kalau la ayh  and mama tahu ni, pasti pnjang leteran mereka tgk ank perempuan die yang cute  manjew + sentisitf terlampau mangun tido byle matahari terpacak kt atas kepala) actually, aku bkn nye tido lama mane pun, aku tido un dalam pukul 5 pagi cmtu, adat dan normal la lau aku terjaga masa matahari suda terpacak kan.hehehe

aku mangun2 jew terus aku terjah dan sambung balik baca entry kt blog abg zackzukhairi..!! haha abg yew? pape la... aku bace dr mula sampai la baru jew ni ha khatam suda.. hihi semangat btol yeww? yeaa.. mood aku sedikit sebanyak suda recover nie.. thx and credit to him la. entry die sume bagus2 bha.. aku sukak bangat baca entry die.. aku gelak ngekek laa. tang pat aku kne kencing idup2 ngn die nye cete, tang die cete perihal zaman2 masa kecik2 di era 80an- 99an. tak lupa juga tang sad story pasal kucen die mati tuu disebabkan die tk bg mkn sume. kata2 hikmah beliau sedikit sebanyak memotivatisi dan menyedarkan aku. so aku un tknk suda depress depress ni. lau nk dibanding kn dgn final semester aku ni, aku ase aku perlu la mengucapkan syukur ke hadrat ilahi . SBB? sbbnye aku still lagi berada di negara sendiri. tanah tumpah darah ku ini. dibandingkan die, duduk di perantauan. JEPON tuu.. kire aku ase patot la kite rakyat malaysia bangga ngn negara sendiri. if suda dduk kt oversea, for sure la bawu la tergedik2 nk rindu kn negara sendiri. opppsss... suda panjang pulak la cete sal si zackzukhairi nii  =P

ok, stop cete sal celebrity blog itu. tknk cete lbey2. tkut dicop kn sbgai "mahu publisiti murahan" adoi... tknk, sy baik dan innocent. haha.. (sal tetibe berSaya2 lak nie) rmai woo peminat die... aku un salah sowg yg memollow die. actually kmpong aku kt beranang. Minang yop! hehe.. so bule le phm die nye bhse negori.(cettt, mcm zackzuhairi tnye jewk) wkwk =P

dah dah. sudah sudah ler.. back to the story la kn, aku nk ckp mood depress aku suda ok. alhamdulillah. harap2 virus tu tkde nk dtg serang aku lagi... so, entry sblm ni aku ckp nk dduk selubung lam selimut kn? tu tk lma un. panass woo... haha. agy 1 usaha aku tok selubungkn diri tk berjaya. ia disebabkan oleh akk ostel sama die nye cleaner dtg umh aku. hoho.. ni yg aku tk ske ni, dh ade kunci, sedap2 jew men terjah dtg umh aku. call la dlu ke hape ke. aku bukan la nk belagak DIVA. tp barang2 aku kt lua tu cm heater, rice cooker maseh ade. salah depa jgk la. kata nk dtg clean kn umh ni sbb ade dak freshie nk masuk. tak dok jgk la nk dtg. smpai aku dh kmas bwk masuk bilik aku sndri un, aku dh bwk klua blik. masak nasi, masak air sume tuu laa.. yg pelik nye tah tetibe cam akk ostel ni nk bg 5 star services kt dak freshie. nk mop, sapu dan cat bagai. haishh.. knape time aku korg tk cmtu un !! dasar kaki BODEK ! tk ske laaaa.. siyes aku jeles sgt sgt sgt.

so, rumah un suda clean.. plus akn ceria dgn kemeriahan dak2 freshie nk masuk... so, aku un tk lma agy nk blah suda... so... and so byk sgt la so nye.. lastly aku harap sume berjalan lancar sperti sedia kala. if dugaan nk dtg un, aku harap aku dpt nk tempuh sebaiknye. amin~

p/s: http://zackzukhairi.blogspot.com haha.. ni link blog zackzukhairi. hahaha.. sjew jew nk share. (eleh, mcm blogger2 len tk knl jew zackzukhairi tuu.. =.=') siyes, niat aku baik jew.. sje nk share. kot2 mane la tahu ade yg tk knl die, so bule ler knl dan read blog die.. enenen?

bha, smpai sni jak dlu an ya.. aku nk pi dapo cr mknn, lapa bwu jak terasa ni.. itu la akibat nk menyendiri tk igt dunia. dan aku nk bersiap2 pi clz Reserch Project (replacement clz) heheh.. aku bersemangat nii.. paipai korg. thx 4 read this entry ok :)

depress sokmo, smpai jerawat2 kuar membuak2.. dem you! kne wt mask telo la mlm ni. ~.~

No comments: