Friday, April 15, 2011

Breakfast di Gazebo =)

salam kepada semua. pagi td amat la sangat mencabar utk mangun g kelas pagi. suda beberapa kali aku snozz (erkk.. betol ke ejaan? hentam jew arrr... hehe) asyik take 5, take 5 jew.. skali tersedar, jam aku suda menunjukkan pukul 7.40pagi. ape lagi, cpt2 aku bangun dan capai tuala dan menuju ke bilik mandi.

alhamdulillah, aku tidak terlambat. hehe.. naseb lecturer belum masuk lagi. pagi ni kelas taxation by Mr.lee Har San. pikir die duk nk mengajar topic yg bakal come out mid-term exam jew. lau tidak, for sure aku suda lama sambung menganyam mimpi ( uisshh... sangat sangat la tidak cemerlang pelajar ini.. sila jgn contohi ya )

ok, aku fokos betol subjek taxation tu. tkde terhantuk-hantuk tersengguk- sengguk cm kelas lepas (hari rabu). so, aku salin mana yg patot, aku take note mane yg penting, ala, standard sume student buat la kn. then, ayt yg pling aku tunggu-tungu suda terkuluar dr mulut Mr.Lee " ok, that all for today, thank you " yeah.. perut un suda lapar.. aku, kak niza, kak siti laju jew melangkah ke pakcik lori beli nasi lemak + air mengandung bandung.

kami melantak kt port biasa.. iaitu gazebo berhampiran ngn tasek. ( huhu.. pic ade pada cik myu la aka kak niza ) tk dpt nk show kt cni. lau nk tgk pic kami, click [Here] pas mkn, kak siti pd clz MI ( Marketing Intelligence ). aku dan kak niza pg kedai uncle kt food court beli majalah. aku beli mastika. utk bace bohsan bohsan, tension tension masa wt assignment nty.  pastu kiteowg pg menapak ke kedai roswell beli brg  mknn. rajin btol kami berjalan2.

lps dh beli brg2, kami un gerak g clz Auditting. clz Mr. Joseph! yeah~ hehehe... siyesly mmg mula dh virus mengantok aku. ( padan muka, sape suro mkn nasi lemak agy. kn lemak naik kt mata ) tp nseb la bule tahan. yg pling bhgia apebila die kasi balik awl. hari jumaat kn, budak2 lelaki kne g smyg jumaat. kami yg pmpn dpt advantage jugak blik awl. aku pula balik, smbung tido~ kul 3 discussion taxation kt library jup agy. si otk kne kasi relax dan refresh......... tido tk sdr diri. Heaven sungguh..

No comments: