Sunday, April 10, 2011

new look.. new style


hehehe.. oleh sbb tkde keje kn ( pdahal belambak je assignment tu yg perlu di siapkan ) sajew2 jew nk post pic yg latest ni. hehe.. tkde la latest sgt un. gambr ni di ambil pd bulan Mac. mse tgh date ngn Gemok. hehehe.. 1st time aku jmpe die, aku pkai shawl aka selendang. huhu.. die tkde komen lbey2 or banned aku dr pkai shawls ni. huhu.. agknye aku nmpk cute kot. ( hahaha.. mula Perasan jup ) die just tnye sjk byle pkai cmni... hehe.. aku tkut jgk nk pkai2 sbrangan. tkut kne kondem ngn die nie. die ni cerewet sgt. bebelan die ni sgt2 la perit nk dgr. bebel bapak aiihh lama yg amat.. mgalah kn mak aku nye bebel jew. huhu.. tp aku thu niat n tujuan nye nk aku jge aurat aku. jgn nk trdedah2 sne sni. die nk aku jd pmpn solehah. ato yg pling tepat skali pmpn MELAYU TERAKHIR. adoii... aku tidak la lemah lembut gemalai dan sesopan santun itu.. aku adalah aku.. tp aku cuba la alter siket2.. tkde la men bedal jew ikut kepala aku ni nk wt ape.. hehehe.. yeah, lau korg knl aku btol2 rapat. mmg korg akn ckp aku lain sgt dr observation korg wt kali pertama tgk aku. hehehe.. aku namo la expose rahsia character aku kt cni. malu laa.. hehehe.. pd kwn2 yg knl tu.. hehe.. mtk maaf ler.. ini ler sbnrnye aku.. terutamanya kak niza n kak siti tue.. sllu ckp : mia, siket sgt tu beli mknn nye.. tknk tmbh ke? perut mia kn ade jin. opppss.. kn suda terbongkar 1 rhsia aku. haishh =.=' ok la.. sekian. lau sambung agy cete, byk akn terbongkar rahsia aku.. shhhhhhhhhhh chow chin chow :)

No comments: