Monday, August 1, 2011

Ahlan Wa Sahlan ya Ramadhan

selamat petang readers,

ahlan wa sahlan ya ramadhan. ramadhan tiba lagi kawan kawan. so aku excited gyle tahun ni. hehe.. mane tk excited nye kan.. tahun ni menyambut ramadhan bersama family. setelah sekian lama menyambutnye di hostel jew. 1st day puasa ni, awl awl agy dh turun pegi bazar. pastu tolong mama kt dapur. potong buah, beli brg2 masak. haha.. syok pulak ase nye. sllu aku duk kne pkir ape nk mkn, mne nk beli. skunk ngn family, hehehe.. phm2 jak la. tggu mama jak. haha. .

td kt bazar tu, ramai betol owg. sedang aku bahgia membeli makanan, tetibe teringat kan adek lelaki bongsu aku itu yang belajar di asrama dekat pahang. aku terasa sayu sbb die tkdpt nk join kami 1 family. 1st day puasa ni, die tk dpt nk buka puasa ngn family. kecian die. msti die sedey. aku phm perasaan die. sbb aku dh lalui sume itu. aku harap die tabah dan strong menghadapi nye. lelaki kne la jd kuat kn ?

selamat berbuka puasa semua ...... :) aku nk get ready duduk dpn tb tggu azan magrib. hahaha....

No comments: