Sunday, August 21, 2011

9 hari jew lagi nak raya weyhh !!

salam pagi readers,


yeeehuuuu. . . . . title mmg tk bule blah. penuh dengan energy dan excited yg membuak buak. 9 hari jew lagi nak raya weyhh !! ini kes bkn isu tak sabar nk raya, tp tak sabar nk bercuti. pewnat gyle la kerja. nk jgk rehat rehat di rumah, balik kmpung dan menghirup udara yang segar kn. badan aku ni dh lesu lesu dh. need to refresh. hahaha. . . mengedik betol! baru jew 2 bulan kerja, dh komplen macam macam.

oleh kerana sibuk dengan bekerja, memang aku tkde pun start beli 1 hapak pun baju ke kasut ke tudung ke . . senang cete benda benda persiapan raya. dahsyat tol ! kalah isteri Perdana Menteri kn? ni baru idup sorang. belum agy lau sudah " berfamily" hahaha.



adoi adoi. aku tk bersemangat sangat pun nk raya. aku cume bersemangat nk bercuti jew. aku rase persiapan raya tahun ni alar kadar jew kot. tkde glam cm tahun lepas. sampai 3,4 pasang baju raya. tahun ni cukup la 1 kot. taun lepas aku still berstatus student kolej, so lau beli baju banyak banyak pun, bule la di bawa pakai ke kelas. skunk ni suda bekerja, nk jd waiters  . . tkkn nk berbaju kurung pulak kan. hehe

tahun ni bule jimat. bule a simpan simpan duet utk beli aset aset yang aku idam kan. yeehhuuuu... i'm going to work hard to get it (!) yeahh. . .

ok, picture aku pinjam kt makcik google jew. :) sampai sni jew la dlu oke. catch u all later. Muack!

No comments: