Friday, August 12, 2011

hari suka dan duka. dua bnde dlm 1 hari

mowning all. 


ok, nk post cpt cpt. nk type laju laju la ni. hari ini gembira dan sedih bg hari aku. dua dua sekaligus la terjadi. yg so, nk cerita yang hepy ke sedey dlu? baik yg sedey la dlu kn. ok, yg sedey nye, Gemok! gemok salah faham. haishh . . . . gado lagi.. naru jew 2 hari baik, loving loving, skunk fighting fighting pula. adoi, tension btol la camni. knapa la kami ni tk hepy jew smpai byle byle. kami ni tk dpt nk hepy ending ke? die slh fham bnde yg tkptot. bnde yg tk pot die nk marah dan mengamok. aku tak slh pape pun. slh ke kalo aku care die? dh aku syg die, mmg la aku care die kn? itu pun bule die jd isu tok gado. pastu off henfon pulak. hangen btol la aku cmni haish. tk phm btol. lelaki complicated !



bab gembira pula, td kt tmpt keje, aku jmpe best frenz aku time skula rendah. perghh . . . hepy gylerr la! sumpah tak sngka jmpe die. sbnrnye kami dh lost contact after kami tamat skula rendah. mse skula menengah, kami tk sme skula. time tubukan era pakai telefon agy. kami pun berhubung menggunakan henfon ayah jew. tah cmne, num mama die hilang, trus kami lost contact. time tu fesbuk tkde agy, myspace pun tk popular. apatah agy yahoo sume kn. mse tu tk popular agy. 

masa aku nak amek order customer, aku trpandang sowg pmpn kt table dpn. skali pndang jew. tetibe aku terkedu dan terpaku. perempuan tu cam aku kenal la pulak kn. aku tgk lagi. kali kedua tgh nk kompem kn. kali ketiga tgk, sure suda! mmg die. die pun pndg aku dgn pndangan seperti mengenali ku. yeah ! natasya! itu yg trpancul dr bibirku. aku angkat tgn memberi sign suro die tunggu aku. sbb aku tgh amek order.. pakcik yg aku nk amek order makanan tu pun tgk gelagat aku dan natasya. die pun pelik. haha. lps jew amek order, aku place order kt tukang masak dan buat air, terus aku pergi ke depan mencari natasya. jmpe! kami berpelukan.seruis. itu memang die. byg kan la hmpir 9 tahun kami tk jmpe. mmg trus cerita fb la kn. sebab ade 1 hari tu aku ade jgk try cr die. tp tk jmpe. lps bertuka alamat fb, trus die nk blik dh. excited punye psl, smpai aku lupa mintak no tepon die. hehe. tp tkpe, aku dh jmpe die kt fb. dh add pun. dh jd frenz pun. hehehe.. hepyyy nye.

ni la natasya. besh frenz aku mse skula rendah.
awk, rindu gyle la ngn awk.
excited td jmpe awk. hehehe

No comments: