Wednesday, August 31, 2011

(sambungan dari entry "Betina celaka " )




Perghh !! tido pagi td dlm keadaan hati yg ckup sedih, ckup marah. Allah jew la tahu cmne perasaan aku. kenapa la aku ni bodoh sgt kn. bia kan betine tu seksa perasaan aku selama 4 tahun. aku rase cm bodoh jew bersabar ngn Bitch cmtu. dahla die yg wt salah. nk mengedik gedik ngn Gemok, miss you sgala laa . . . ptot die mintak maaf la kn kt aku. tp ni tak, lagi die maki hamun aku! perghh !! mmg tk bule blah la lu Bitch !

ko kalu tk dpt cukup kaseh syg dr laki ko sendiri, bule la pulak dgn muka tk malu dtg kt Gemok nk menagih kaseh. blah la weyh. . . nmpk sgt desperate ! hape jantan lain kt lua tu dh tkde ke? laki aku tu dh la gemok, pun ko nk sapu? kenape la ko nk sgt ngn Gemok aku tu? skunk ni aku mls nk bergado n berebut seorang lelaki ngn ko. lau ko nk sgt, aku bule kasi laaaa . . . . hambek laa ! aku tk kesah pun. . .  aku mls nk pewning2 kepala nk pkir hal ko. wt aku punye mood raya jd hampeh !

No comments: