Sunday, August 7, 2011

takde title

aku mmg tk tahan gyle la hari ni. 1 hari ni ati aku bengkak sgt. menahan kemarahan meluap - luap. perghhh !!! ckup trbaik ko game aku kn. ok la, aku terima jew ape ko wt kt aku.  nty in future, if ko kne balik ape yg ko wt pada aku, don't ever ever blame others. aku dh give up! suka hati ko la. ko nk tonggang terbalik ke ape ke, aku dh tknk amek tahu dah. tk berbaloi suda nk wt cmtu. saat ini, detik ini. aku resign jadi operator.  mmg tkde 1 pun call utk ko. sampai byle nk cmni kan.

terima kaseh Ya Allah, ko tnjuk segala kebenaran nye selama ini. aku tahu aku lewat utk menyedari nye. tp aku harap aku tidak trlewat utk berpatah balik ke jalan yg benar. berkat ramadhan tahun ini, aku mula dpt kebaikan kebaikan. even pahit, aku harap masa akan maniskan nya. hati ini teruk dilukai. terima kaseh, Kau!

No comments: