Tuesday, August 30, 2011

betina celaka

selamat malam all,

aku nk ucapkan Selamat hari Raya kt korang korang sume yg menyambut Aidilfitri. panas betol hati aku mlm ni. ade perempuan . .  aku tk pasti die layak aku panggil perempuan ataupun betine. . . ske beno la nk cari pasal ngn aku. oke, aku phm , nk raya ni . . rileks la. jgn marah marah kan? tp kalo dh selama 4 tahun aku bersabar ngn die. .  korang agak agak aku nk trus bersabar agi ke? mlm ni aku dh tk dpt nk tahan kesabaran aku dh pun. sowie ya Bitch! kali ni dh over limit ya..


sape B***H ni? oke, meh cni aku kasi taw. die ni b**** yg ske kacau life couple owg. kerje die suka nk mengedik dan mengoda laki owg. apedehal?? nk ckp die ni tkde BF, ade jew. . .  hurm . . aku rase MAYBE die ni tk puas ngn satu kot. Nk byk2 baru puas kot. selama 4 tahun aku ngn Gemok, die ni ske la nk menyelit2. . .  aku panas ati betol la. antara die ngn Gemok dh lama berlalu, yg skunk maseh nk kacu life aku ngn Gemok ape kes la kn? aku mmg dh lme kot bersabar ngn die ni. asal aku nk mengamok, gemok duk tahan2. . . kata jgn cari gado. bia kan jew. . . jgn Jadi BITCH mcm die. well, aku mmg bkn BITCH pun. tp la kan, die duk kaci kaco life kami, abeh nk aku duk senyap jew ke? I'm not stupid La! 

dlu aku pena la slow talk ngn die. aku ckp kt die. . . die nk Gemok ke? lau nk, aku bule kasi Gemok kt die kalo Gemok pun nk die jgk. aku tnye gemok, die nk Bitch tu ke? die ckp die plih aku. SOO?? bitch tu nk pham bhase. biase la BITCH kn . .  mne die phm pun. aku ckp elok elok ngn die , knpe nk cr Gemok lagi. die ckp Gemok yg cari die.  gemok ajak kua la, gemok ajk smbut new year ke Merdeka kt Genting. apedehal? byle tnye Gemok, GEmok ckp betine tu yg duk sms ajak kua. oke. . .aku ni bkn perempuan bodoh pun nk percye Kata kata Mereka dua ni. aku siasat. dlu time pakai Maxis, aku ade wt copy Sms. sgala SMS yg gemok dpt, aku bule tahu ape isi kandungan nye. aku check tgk Bitch tu yg ajak Upenye. Mmg Perangai cm Celaka la kn Bitch tu. oke, biase la kn. . . nama pun bitch.

td aku buka fb gemok. die ni mmg ske la nk mengLike n Comment status. die taktahu aku yg on9 kn. skali aku tulis status perli die. "Mesti Kne MeNgeDik Kew? tkpYh Nk Gedik2 Sgt Laaa" Bitch tu comment " asal ni?" skali aku tulis status lain "tkpyh nk gedik ngn laki owg... gedik jew ngn laki sndri"  terus die offline. hahahahaha. . .  dasar Bitch! takut la tuuuu. . . .

 aku tahu aku nmpak bodo byle gado ngn kaum aku sendiri pasal seorang lelaki. aku marah n perli perempuan tu sbb aku nk keluarkan kemarahan aku terhadap die yg aku pendam selama 4 tahun ni. bukan aku marah sbb die nk kaco kaco gemok. ko nk sgt Gemok aku tu ke? hambik laaa. . . . aku bule kasi laa....lau ko mintak cara baik. tapi kalo Bitch, mane tahu adab kn? die men sapu jew kn . . .   Nama pun Bitch!


pergghh !! mmg popular la ko Bitch! masuk blog dh ko sekarang kn. 

No comments: