Sunday, July 31, 2011

kerja itu pewnat !

selamat pagi semua,

hari ni nk update pendek pendek jew. sumpah penat gyle ! kaki bagai nk trcabut jew. sakit gyle. lenguh dan krem rasenye. dhla tido un tk bape nk lama pg td. haha. . . gasak la, spe suro tk tido awal kn. dengan tk mkn nye dari mangun tido smpai la pukul 3 pagi. perut aku hanya beralas kn air milo 1 cawan. mmg sudah menjadi kebiasaan aku, pape hal kalo lambat mkn, aku alas dgn milo. baru aku jamah nasi. tp hari ni 1 butir nasi pun aku tk jamah. adek ku ade belanja GCB (grill chicken burger) McD punye. die belikan utk mkn ptg. tp oleh sebab trllau sibuk hari ini. customer tah dtg dr mne duk serbu sumer sgala meja yg ade. . . tk sempat la nk mkn. mmg hari ni sume penuh emosi. sume pewnat tp alhamdulillah la. . . tkde pape yg berlaku. tkde sebarang perselisihan dan pertelingkahan.

hampir nk pukul 4 baru la situasi stabil. customer suda kurang. so, aku pun duduk rehat. Perggghhh. . . baru tu la terasa sume sakit sakit dan lenguh lenguh. lagi rehat lagi tmbah krem. so, aku tahu la skunk.pasni lau kaki suda sakit, jgn duduk rehat. balik umh baru rehat. td ade yg pelawa ajak aku makan nasi. tp aku pandang sepi jew. aku tk larat nk mkn. ape yg aku pikirkan adalah rumah dan katil. sumpah tkde rase nk mkn. byle badan dh penat, mmg ape un tk larat dh. pikir katil jew.


aku pikir pikir tknk mkn. so, aku just wat 1 cawan agy milo. then, teringat pula GCB ptg td aku tk mkn agy. so, aku tknk bazir kn GCB, aku mkn la. itu pun tk abes. mulot dan gigi pun dh tk larat nk menjalankan tugas terakhir nya. so, aku kemas cpt cpt dan balik.

ok lah, smpai disini la dulu ya buat hari ni. nanti story morry agy : ) paipai. turn aku maw tido pulak. haha

No comments: