Saturday, August 6, 2011

dugaan Bulan puasa

selamat pagi semua,

sebelum baca, pergi bersahur dulu ya. hehehe . . kalo dh bersahur, bule la truskan membaca. kali ini nak bercerita pasal gemok, aku dan cinta kami. sebelum aku cerita, mgkin entry ni akn wt korg meyampah, benci ato meluat ke kan, so aku mintak maaf awal2. sepertinye aku cukup sebulan dah aku keje. gemok pun cam biase la, keje jgk. gemok kerja siang malam. aku pulak tk tentu, kadang kadang kerja siang malam, kadang kadang kerja siang jew.

 ok, time aku bekerja tak sme ngn  gemok. kadang kadang gemok dh mula bekerja, aku maseh ulit mimpi lagi. smpai die msg belambak pun, aku tk bls bls sbb lum terjaga lagi. sampai kan die sms " Mucuk owg ni tak bangun bangun agi ke ? " byle jew aku terjaga, opkos la aku trus weply Sms die. then die akan weply kalo die tgh free. aku kalo dh mangun tido, trus la pergi mamdi, siap2 g kerja jgk. aku akan Sms die byle aku free. dan die jgk akan Sms aku kalo die free. ok la kn cmtu?

then sejak masing masing busy ni, hari demi hari dan berganti hari  . . Gemok perangai nye lain macam sgt. cpt beno la touching nye. siket siket touching. pastu merajuk ngn aku.  kata nye rindu. . . nk jumpa . .  ha! kes hari tu tk jadi nk kelua date tu sebab kes  die touching tk tentu pasal . adoi . . .

bkn hanye die merajok ngn aku, kt fesbuk abeh die duk tulis macam macam kt wall. buhsan idup sowg la . . . ayat2 mangsa terabai. adoi. . . tension aku. byle mase lak aku abaikan die? byle mase lak die idup sowg? abeh tu aku ni sape pulak kn? die ckp die taouching byle kua ngn kawan kawan nye, tgk kawan nye kua ngn aweq. die duk sowg2. adoi . . . byle la pulak die rjin beno nk bawak aku kua skali byle die kua ngn kawan kawan ni? die selalu bwk kawan kawan die byle kua jmpe aku.

apew nk buat, aku kn keje . bkn pelajar kolej agy. masa yg ade full ngn keje jew la kn. tp byle aku free dan abeh keje, aku trus contact die. sebelum tido kami Sms dan call. aku puas pikir, aku ade abaikan die ke? aku ase sume masa utk die pas aku  tolak masa tido dan keje . . . mse gemok mengedik merajuk, diri aku cakap, adoi . . dahla pewnat pas balik kerja, tmbah agy pewnat dan tension. die cakap aku tk syg die la, abaikan die la, bla bla bla bla. . . byle dh abeh merajok, jd gado pulak. setiap hari cmtu jew.  apew yg perlu aku buat ni? mmg tk lrt la nk hari hari cmni kan. bulan puasa ni byk dugaan utk aku. . . . Ya Allah, berikan la aku kekuatan dlm menghadapi ujian dari-Mu.

p/s: berbuka puasa dkt kedai. bkn ngn family td. sedey btol

No comments: