Monday, September 5, 2011


salam Mowning to all readers,

yeah! finally sampai sudah Damansara. . Home sweet home larh (!) happy betol la byle berada di RumahKu SyurgaKu. Ayh decide nk gerak awal dari yg telah di planning oleh disebabkan banyak (TERLALU) urusan yang perlu di settle kan. so, td masa duduk 1st line depan Tv layan movie "Zoo" kt Tv3 ( padahal dah khatam suda) haha . . kes duduk layan anak2 saudara. ( Yeah, aku suda pangkat Makcik !) ayah cakap pack up all stuff . . kite gerak balik kejap agy. aku dengan malas nye cakap tunggu movie habis, baru balik taw (!) *padahal saje nk lengah lengah kan masa. hehe  . .  itu kes aku.

kes anak anak saudara aku pulak, sume dh duk taring muncung panjang lebar kedepan. dah macam tapir pown ade. haha. . . sebab dorang sume tahu dlm plan esk pagi baru gerak balik. pehtu sume pakat duk nk manje2 utk last last minit yg tinggal kn. smpai nk sampai kn makan pun sume duk suro suap. so, adeq aku yg amek alih bhgian suap menyuap itu. manje sungguh mereka (!)

sebenarnye aku malas nk balik KL agy. seronok pula duduk di kampung. walaupun mati akal aku kt kampung, oleh sebab tataw ape nk dibuat.. on9 pun susah.. tapi melayan teletah anak anak saudara yg ciut miut tu . . menceriakan hari aku. pagi pagi buka mata jew, mereka dah ade dpn mata. tunggu nk mandi sama. dalam erti kata lain, maw aku atau adeq ku mandi kan mereka. selalu nye adeq aku yg wt kerja itu dan aku take over kemas bilik, bantal, selimut sgala tempat mereka tido. makan nk sekali . . mne aku n adeq ku pergi, sume mengikut. hehehe . . lucu. henpon aku mereka pegang. byle tang ade sms masuk, berlari pergi kt aku tuk bg henpon. byle aku dh start berSMS, ulang alik dowg g kat aku. smpai kn byle dh letih, dowg duk jew kt sebelah aku. sumpah (!) tenang jew duduk di kampung. tkde sesak sangat kepala cm duduk kt KL.

p/s : terasa rindu suda di kampung. Makcik suda start rindu pada anak anak saudara nye =(


No comments: