Thursday, September 1, 2011

aku give up!




haishh . . . . 
makin hari aku makin stress la pulak
kenapa la owg dengki sgt ngn aku
ape yg aku ade sume nk rampas
sume nk sebat jgk
ape kome tk bule nk cari sendiri ke?
kerja nk kebas hak milik owg?

aku tension betol la
ape kome nk tgk aku tkde pape
baru kome nk lega hati tu?
ape la salah aku
bkn aku rampas hak milik owg lain pun dulu2
aku tkpena pun nk rampas hak milik owg
yg kome dengki sgt tu kenape?

tolong la. . .
aku dh cukup stress dh idup cmni
oke oke ,
aku akn bagi ape yg kome nk sgt
hambek laaa . . .
hambek !!!!
hambek la ape yg kome nk dari aku
bia aku tkde pape dh
pehtu toksah dh ganggu idup aku
semoga kome hepy ending !
(eNOUGH  !!!! )
Aku dh tk larat nk lyn kome kome punye perangai
aku harapkan lepas ni hidup aku lebih tenang

No comments: