Wednesday, September 7, 2011

aktiviti Malam Raye

selamat malam all readers,

tahun ni aku Beraya kt K.L jew (!) 
Mlm Raya sibuk mencari stuff2 utk raya kt Jalan TAR.
 jenuh mencari tudung purple yg sesuai.
 *tahun ni kaler purple lor kite* 
at last jumpe jgk. 
Mama byk borong tudung.
 murah la katakan. 10 hengget jew sehelai.
 malam kelmarin tgk kt uptown D'Kota, 
tudung sejibik pattern tu harga nye
 15 hengget hingga ke 20 hengget. 

 
tudung cmni la . . . :))



punye la byk yang amat owg owg kt sne.
 sume kes cm aku la . . sopink last minute (!) hahaha. . . 
smpai jew sana, sempat mkn steambot dlu .
 ayah ckp isi perut dlu, bwu syok nk sopink. 


memang byk betol baju baju, tudung, seluar, baju . .
murah murah pulak
mmg tradisi family aku dh ni
mlm raya pasni serbu Jalan TAR ni
*kes sopink last minit *

kes kes baju yg berkenan dh abes saiz tu, 
mmg adat la kan.
*sape suro sopink last minit *
mlm raya dis year mmg murah gyle3
smpai kn ade kedai tu LELONG 
4Psg baju kurung 100 hengget jew (!)

baju t-shirt lelaki pulak 
2 helai 15 hengget jew
adeq bongsu aku borong jgk.

ayh dan aku jew tkde beli brg byk2 sgt.
tahun ni baju kurung, sua jeans dan tudung jew
kasut raya aku pkai mne yg ade jew.
mood nk beraya sakan tk bape nk ade.
hahaha . . .
elok gak tu, tkde aku membazir byk sgt kn?


credit to google for picha :))

No comments: