Friday, September 16, 2011

Download Interrupt akibat internet LOW

Happy Lunch Hour readers,


korang semua dh lunch ke? aku lum agy . .  sambil hapdate entry nie, smbil makan tart Nenas. hehe . . kuih raya tak abes lagi (!) aku nk cerita kehampaan hati semalam. Malam tadi duk sangat excited nk layan movie Hantu Bonceng, smpai tulis entry  layan-movie-hantu-bonceng-malam-ini ] kononnye nak minta cuti dari berblogwalking (!) tapi lain pulak jadinye. =.="

semalam dhla byk kali ulang alik ke sana ke mari. tutup kedai topup, then g Uptown D'Kota. stay sne until 11 pastu kirenya nk balik umh . . buleh la rest smbil layan Movie Hantu Bonceng. tapi last minit, Mama suro antar burger dan ubat batuk kat nenek aku. Ha . . nenek aku suka mkn burger. Selera die Western sikit. hehehe. .  die ckp burger yg pakcik / sepupu aku beli tk sedap. nak jgk la aku turun ke dapur masak burger special untuk nenek tersayang. Nenek aku stay kt umah pakcik. Sampai sampai jew kt sne, pakcik aku lagi 1 ade kt sne. duk melawat jua nenek aku. nenek aku deman dan batuk kering. dh sembang siket siket, aku pun minta diri nk balik rumah. badan mmg pewnat gyle la . .

then, byle aku check henpon aku . . ade 2 miscall dari ayah. aku call blik, Mama yg angkat then suro aku dtg blik Uptown hantar duet Syiling. Hurm. . . tkbule nk rest lagi. maseh ade tempat kne pergi. kul 12.30 baru la aku dpt rest kan diri atas katil lps siap mandi semua. then, tgk la hasil download Movie Hantu Bonceng tu dh finish belum. . .  ( dload before mandi ) INTERRUPT pulak (!) download stop sendiri. aku try 2,3 kali . . loading lama sgt. .  then INTERRUPT buat kali ketiga (!) aku dh give up . . tutup laptop, tutup lampu . . tarik selimut. ZzzZzzzZZZzzzz


p/s : internet dh low rupenye. mmg kne suro ayah byr cpt cpt . .  naty nk download cerita " Vampire's Diaries season 3"

No comments: