Tuesday, September 13, 2011

1st day kerja setelah 2 minggu cuti raya

selamat malam to all readers,

hari ini aku dh start kerja balik sesudah 2 minggu bercuti raya. oleh kerana dh terbiasa tido awal dan mangun awal, seperti rutin aku awal awal pagi dh mangun. maseh sejuk berembun di luar sana. keadaan di lua jalan raya maseh bising ngn bunyi kenderaan yang sedang berpusu pusu menuju ke tempat kerja.

sakit perut semalam akibat makan di kenduri kawen maseh terasa lagi. semoga tidak lah meragam perut ini sweaktu kerja nanti. kerja hari ini tidak memenatkan pun. awal awal buka kedai dh ade customer. ALhamdulillah atas rezeki hari ini.

tepat pukul 12 malam, baru la aku tutup kedai. lewat? mmg la . . . dlm lewat lewat tu jgk, dapat jgk beberapa owg customers. hurm . .  cete cete nie, dh nk konklusi dh pun, lupa nk bagitahu aku kerja apa (!) haha . .  aku kerja kt kedai topup la . . .



kan dalam beberapa hari ini dan sejak dari minggu lepas, isu syarikat TELCO nk charge pengguna 6% di atas segala tambah nilai dan permulaan simpack. so td siang ramai customers dtg beli reload, hot ticket sgala.

then, malam td berita jam 8 ade papar kan berita tentang isu kenaikan 6% itu, dan keputusannya AKAN DITANGGUHKAN (!) yeah . . . ok, pasal itu, aku mls nk ulas panjang panjang lebar sebab ramai blogger suda ulas hal itu. * kes blogwalking ke blog trus ke blog yg lain td* (^c^)

p/s: tengah tengah tggu customers td, aku sempat tukar Background blog, wt float shoutmix, ltk animation siket siket dan buang gadget2 lama. pehtu aktiviti blogwalking cam biase lorh sambil follow mereka.

No comments: