Monday, September 5, 2011

anak anak buah yg Manje lagi chumel

okies  . . . ini adelah beberapa gambar anak anak saudaraKu . . yg lain tk sempat amek. cuz parent dowg nk rushing balik KL atas urusan kerja.


with Ana. budak yg sangat Manje
she is really talkative (!) 
sampai kan ayh aku ckp die bakal Dj Radio.
badan jew kecik, tp suara . . . =.="
Nyaring skali. sakit telinga byle die pekik. hahaha. . .
dlm 10 minit smpai kmpung, die dtg kt aku n adeq aku  . .
dengan lagak kerek, die tnye " akk dh kawen ? "
kami ckp la  " TAK"
then die ckp " Pegi LAA kAWEN (!) "
dalam hati aku ckp " kerek beno minah nie (!) "
next day, byle dh mula rapat . .
sllu dtg kt aku, pelok n cakap " sayang kakak (!) "
then kiss pipi aku.
sweet sgt minah kecik sowg ni.


adeqKu with other.

Aiman. sangat Manja. byle parent die tkde, die sweet sgt
byle parent die ade, die sgt Mengade (!)
sangat syg pada kucing. 
setiap pagi kalo mangun jew tido, kucing yg die cari dlu . .
dlm 10 minit smpai kmpung, die dtg kt aku n adeq aku  . .
cakap iLebiuuuuu . . . dgn mulut muncung ke dpn
hahaha . . sgt sweet dan Chumel (!)
ajak aku buka laptop utk tgk movie.
budak ni lau memujuk, no 1
kua sume gedik nye. 

p/s: mse nk balik td pun, dpt kiss dr Ana n e'Man (Aiman). dan the return, aku wt lipatan kertas bentuk LOVE utk mereka. haish. . . sumpah! rindu mreka2 sudah.

No comments: