Tuesday, June 14, 2011

Selamat Pengantin Baru Pn.Mumu Dan Encik Haziq

salam to all readers,

hari sabtu yg lepas, 11 June 2011 di Kota Damansara Seksyen 8 berlangsungnya event meraikan hari bahagia seorang kawan skolah aku bersama jodoh, Pn.Ummu Khadijah dan En. Haziq.

kad kawen umh pengantin pmpn

kad kawen pengantin lelaki




persandingan belah perempuan.

sumpah1 lawa gyler pelamin nye. hiasan bunga2 yg chumel..

mereka menggunakan catering service. so tkpyh nk masak2 agy...

dari kiri: eryn, ummu, dyla

antara kwn2 yg hadir utk memeriah majlis
dari kiri: shida,mumu,dyla, izzati

acara pemotongan kek. soo sweet lorh... 

suap- suap kek. atoto.. romantiss sgt...
(tetibe gemok dlm pikiran =P )



antara kwn2 yg ingin mengambil berkat.. =D

persandingan belah lelaki pd mlm hari nya...

Pengantin perempuan

ok, serius terasa teruja dgn perkahwinan mereka. maklum la, kwn aku yg pertama menjejakkan kaki di atas pelamin. * actually byk dh kawan skola aku yg dh kawen, tp mksud aku kwn terdekat*  melihat die pakai suit utk persandingan, segala decoration, kemeriahan itu... tetibe aku ade somethings feeling . hahaha.. berangan suda. (0.^) cukup- cukup! stop dreaming or whatever..

pape pun, aku doakan korg dua bahagia smpai ke akhir hayat yew Mumu dan haziq. nty lau ade good news, cpt2 gtaw ok. Selamat Pengatin Baru, Korg

p/s; credit to cik dyla for the photo. awk, sy curik dr fb awk :)

No comments: