Wednesday, June 15, 2011

bersenam di malam hari :)


sepertinya tajuk di atas itu, bule mengungkap pelbagai makna. cettt.. .  jgn nk pikir bukan-bukan okies! ini tidak cerita pasal yg "itu". sedang-sedang aku ralit SMs ngn gemok, junior aku duk ajak aku men badminton kt depan blok. memang kebiasaan mereka tiap-tiap mlm mereka main badminton. senaman nk kuruskan badan katanya

di malam- malam lepas, aku just memerhati mereka dari corridor umh aku. mlm ni un nk turut sama jd pemerhati. tapi junior-junior aku duk panggil ajak aku join. huhu. . . den lama bona tk peGang raket ni. maseh buleh main ka dok agy, den un tataw. nty lau den kalah, malu den ngn junio-junior ni.

aku pun tknak la hampa kn dowg. .  aku pun turun. memula mmg pukul bola tk kena. aduss. .  malu den ni. malam-malam main badminton, mane la nk nmpk tok pukul bola kn? * alasan disitu* hahaha. . . so, lepas pukulan beberapa kali, aku rse suda serasi, dan pandai mengawal bola, pastu aku dapat bermain dgn baik. tp yg tk bestnya, aku terpaksa memberikan fokos yg lebey masa nk pukul bola. . .  serius aku tk nmpk sgt. teruk suda rabun malam aku ni. . .  aku bermain badminton smpai berpeluh-peluh badan.  then byle ase dh melekit dan berlengas badan, aku ajak aten naik umh. . . mandi bersihkan diri.

p/s: terasam lemah dan sengal-sengal badan. itula padahnya kalau malas nk bersenam.

No comments: