Tuesday, June 14, 2011

kahwin???

byle tgk kawan-kawan suda berkahwin ni . . on list utk bertunang, aku terasa diri ini suda tua. erkk . . knpe la masa cpt btol berlalu?? then, baru la aku realize n di alam reality. .  yang aku suda 21 tahun! aiyakk. . . =.="
aku . . . . . bkn ke maseh little girl yg sllu merajuk lau mama marah. . . smpai mogok tknk mkn 1 hari. little girl yg sllu nk menang dan mendahului dr owg lain (fighter spirits), little girl yg manje sgt sgt sgt sgt ngn ayhnya...

ala. .  dh nk kne pikir tunang dan kawen dh ke?? ala, gemok tkde ajak un agy. . .
 *dlu mse memula kapel, die ade ajak kawen, aku terus melenting der... gyle ape nk kawen umo 19tahun. tknk! itula kata-kata aku..* 
skunk ni,  umo dh 21...  huh! tkde ke nk ckp ayt cmtu gemok?? adoii....   

omaigoss! ape hal lak nk cete feeling nk kawen ni???  ok, sudah sudah. . . end of the story, stop berangan  ok.... hahaha... 

p/s: Selagi Gemok tk tulis kt wall fesbuk die " aku cinta cikhoneybee sorang", aku taknak weply SMS dan Angkt call ko! bia frenz pmpn gedik2 ko sedar sikit diri.. sebelum aku bg pelempang "manja". 

No comments: