Monday, June 27, 2011

hidup kosong :(

salam readers,

malam nie aku rase sangat bosan. arghh. . . mmg bosan gylerr la. tktahu ape nk buat. makan suda ! tido pun suda ! td aku buka fesbuk, aku di tag video oleh cik nadot. sumpah sedey gyler. . . haish, banjir lagi mata ini. video tntg perpisahan dgn kawan kawan. byle terasa bosan, mula la diri ini terasa nk masuk kelas balik esk. seperti selalu, isnin kelas pukul 2 ptg, class auditing by mr. joseph. sbnarnya bukan la rse nk study sgt, tp keinginan diri utk bertemu dan bersama kawan kawan menggila. terasa kepingen maw ketemu kawan kawan itu sgt sgt la tinggi !

oh, kawan kwan ku suda selamat bercuti di rumah masing masing. masing masing terasa kehidupan kosong tnpa kawan kawan kolej. tiada lagi leparking dan gossip gurl. terasa rindu dgn gurau tawa kawan kawan dlm kelas. usik mengusik mmg pasti ade stiap masa. semua tu mengundang bahgia di hati ku. rindu sme lecture.. mr. sukumar , mr. bala, mr. ang peng seng. sumpah mmg rindu. ya allah, aku terasa berasa dlm kehidupan baru. kehidupan yg kosong tnpa semua itu yg menanti aku penuhi dgn aktiviti masa akan datang. mmg kehidupan aku lps ni, bakal berubah. aku harap dpt tempuhi kehidupan aku akan datang dgn baik.

aku nk diriku kembali senyum dan happy cmni setiap hari....

No comments: