Saturday, June 18, 2011

Sayangggggg. . . .

selamat pagi cinta sygku gemok dan readers,

oh, hari ini awalnye aku update blog kn? mimpi ape nie? mengigau kew? hahaha . .  no larh, aku sbnrnye tk tido agy un. duk sibuk tggu gemok siapkan keje die. nk tido sama sama. td kul 6 aku dh mula call gemok. pahal lak die cnyp jew. . . tkde sms aku pun. merajuk ke? adoiyai. . tetibe rasa bersalah pula di hati.

actually, dr smlm gemok ckp ajk jmpe. . . ok, datink ! oleh kerana salah faham, aku mls nk lyn. . . tido mati, smpai kn tk dgr die col sebanyak 57 kali !!! die ajk kua datink, tp aku tolak. aku ckp taknak. huhuhu . . byle die diam diam, aku risau la pulak. haish . . . smpai kn sementara tggu die, aku duk lyn cete Korean " sweet spy " pun aku tk dpt nk bg 100% fokos. balik balik tgk henfon. kot kot ade sms yg aku tk dgr ke kn . tp tkde pape pun. . . hurm. . .

aku call die tk angkt. pastu call la byk kali. tetibe call tkdpt. tutup henfon ???? ni mmg merajuk btol ke? saje nk wt perangai ke? aku call byk kali trus aweq operator tu yg jwb " nombor yang anda dial, tidak dapat dihubungi. sila cuba sebentar lagi " aik. . . ni la aku mula nk marah, call tkdpt. off henfon ! pastu aku sms die, delivered pulok sms ni. . . ni mesti keje duk setting tknk accept call dr everybody. (itu sangkaan aku)

then, tk lama pastu sms dr gemok masuk. die ckp henfon abeh batery. ok, soo sorry sbb salah sangka. tp betol ke? pasti? kompem? aku tidak percye. . . then pastu die call. alamak suara nye perlahan jewk. halus sgt. lama suda kot tk dgr suara camtu. . . selalu kami kn bertekak jew.suara cm halilintar jewk. tp byle dgr suara die cmtu, ati aku sebak. . . ati ini rindu, tp aku keraskan. aku wt dunno cm tkde perasaan. die ajk jmpe, aku trpkse tolak. ase bnde lain kne settle dlu. tp  lau diikutkan ati, mahu sahaja mulut aku ckp setuju !

suara die perlahan menusuk kalbu. automatik air mata aku mengalir. die ckp I LOVE YOU, MUCUK ! BABAI SAYANG ! OMAIGOOSS !! lagi deras air mata aku keluar. sumpah menusuk kalbu. terasa tknk die letak fon. nk ckp agy ngn die. tp die dh ngntok. pewnat wt moto. esk kne keje agy. aku terpaksa mengalah dan cube utk memahami. ok lah nk tido. tgh hari nty nk join study group utk final exam utk isnin nty. Muack! paipai. ..

p/s: owg sebak, owg sedey, owg rindu yunk. sowie sbb tolak ajakan datink tu. . . sowie sgt. I LOVE YOU TOO, GEMOK! sweet drimz. jmpe dlm mimpi ya yunk. . .  (maseh tersedu sedan akibat nanges td) ~.~

No comments: