Wednesday, June 15, 2011

coretan utk hari rabu 15 June 2011

salam to all readers,

hari ini  15 June 2011,  hari rabu. oleh kerana tido lewat (pagi-pagi  buta), aku pun lewat la mangun. keh keh keh... tengah menikmati holiday TANPA assignment la katakan. abeh sume page aku selongkar, abeh sume blog aku blogwalking, abeh sume movie aku tonton satu persatu. hari ini suda hari ke 5 aku berpuasa ganti.

sepertinya entry smlm aku ckp nk masak spegeti kn? niat itu telah pun terbantut. hahaha.. hari ni pasar malam weyh, aku nk memborong makanan-makanan kt sne.. lau memasak, tkdpt la nk memborong. seperti lazimnya, hari rabu adalah hari aku memborong perlbagai makanan kt pasar malam. maw berbelas-belas ringgit aku abehkan kt sana. beli ape? macam-macam! hahaha.. almaklum la aku mmg kuat mkn. bak kata cik myu, dalam perut aku ade bapak jin. kehkehkeh....

tepat kul 6 ptg, cik myu suda sms, tggu aku kt bwh blok umh die. huhu.. aku terasa lain pulak. tgk muka die cm suda lama tk jmpe pulok. Windu~ ehem ehem. =) ya eyala kn, lau still ade clz, kami tiap-tiap hari jmpe kt kelas. ni skunk tkde clz, cm janggal pulak byle tk jmpe kwn-kwn. so, nmpknye mmg aku n cik myu jew yg pegi pasar. cik yoges dan cik siti tkdpt nk join.

setibanya di sana, aku jmpe hillihayatul, budak clz aku jua... trusan aku jerit " illy, rinduuuuu...." hahaha.. bagaikan lama tk brjmpe jew pulok. sembang dlm beberapa minit, kami mula melangkah memcari mknn utk di baham utk mlm nty. hekhek...

seperti biasa menu mknn aku beli : laksa, ayam gunting, ice-blanded, nasi goweng dan juga sayur bayam dan kubis. hehehe.. sayur tu prepare utk dimasak utk esk... utk berbuka puasa, aku mkn nasi goweng plus aym gunting. laksa utk tgh-tgh malam siket. hehehe...

p/s: perut maseh terasa full ........ alhamdulillah :)

No comments: