Sunday, June 26, 2011

cerita suka duka H42011

salam readers,

hurm.. lama suda aku tidak bercoret-coret kt blog kn? mmg la aku tidak mencoret coret tapi setiap masa buka belog, belog walking owg nye blog. hari hari ade saja kwn kwn updte belog. menghapdte tntg perpisahan kami batch H42011. haa, lupa nk gtaw, actually aku suda abeh dh tamat kn diploma in business management aku. but lum officially la, result lum kua, transkip un lum dpt kn...

terasa jari jemari nie kn kaku sahaja byle nk coret kan hal perpisahan ini. smpai tidak tahu nk cerita ape. bkn tidak ade cerita, byk gyle kot yg nk cerita tapi.... kalu cerita, mata msti berlinang air mata. camno la tu erk? aku dh la rabun, byle duk berlinang air mata, kabur2 pula.. huhu.. sumpah sedey byle bce entry kwn kwn. setiap kali buka blog, mmg akn nanges byle tgk picha kwn2. setiap kali buka fesbuk, berlinang air mata tgk status kwn2 yg saling merindui. ya allah, berat beno perpisahan ini.

selama 3 tahun kami bersama, susah senang bersama, mmg la perit utk berpisah. akn tidak aku lupakan masa sama sama bersengkang mata siapkan assigmnt, sama sama masak masak, sama sama tido ramai ramai di hall umh, sama sama g kajang mkn laksa, kebab dan COOL BLOG.

sob sob sob, tidak sanggup nk teruskan. makin laju lak air mata ni kua. nty la smbung lagi......... gmbar gambar ni lagi penampah perisa air mata aku kasi kua agy byk....

bsme 3kembar :)

:)

tgh khusyuk mkn, cik myu nk snap picha 

dgn classmate :D

classmate jua ni... sume suda taken :)

ni group member assigmnt, group kuat makan, group sempoi aku ;)
already miss u all soo much laa :)