Thursday, June 21, 2012

Filem X Janda Janda Gangster (2012)






Sambil tunggu Movie X Janda Janda Gangster ini Abeh di download, Cikhoneybee nak update la dulu. hehehe. Tak sabar dan excited sesangat la nak tengok movie nie. Haha 
Nanti byle dah settle tonton movie nie, cikhoneybee buat review. 
Best ke idok . . .
Ade scene Scene yang Familiar ke idok?
kehkeh . .sebab  aaade bende yang mahu cikhoneybee story. 
Jeng Jeng Jeng . . . . 

Ok, Bye Bye . . . Agi 2 minit download dh siap. Out Dulu :)



Annoying Giler kalo Ex- girlfriend boypren Gua mula datang nak mengedik balik. Kacau Hubungan Romantis Gua jew. Gua baru nak menikmati keindahan bercinta. Taknak kasi cHance langsung. Bende dah lepas tu lepas jew la . . . Kalo nak repeat, mintak cara baik. Gua Buleh Kasikk free la . . . Takde hal punye. Takde heran.


P/s :   kehkeh . . .  Ayat kat atas tu takde kena Mengena dengan sesiapa  pun, Biase la Perut Bergendang gendang mintak di isi. Mula la merapu. Kehkehkeh. Opsss. . . Awak terase kew? Maaf la, Saya cakap Random jew. 


4 comments:

♥ sitifarhana ♥ said...

wahh..ayat..marah nmpk..hehe

saba jela..sy pnh rasa mcm tu..last2 mmg sy yg megalah dn undur diri..

eh,bkn awak ckp random ke?upss..lebih2 pulak..hahaha

Sarah Mnasir said...

teringin nak tgk cite ni ngn mael lambung.. hehe

CikHoneyBee said...

♥ sitifarhana ♥ : hehehe.. tkpew, saya faham perasaan awk :)

Izara : Movie nie sampai skunk tak sempat nk tgk lagi. semalam ade musibah buruk berlaku. Tapi Cete MaeL Lambong, tak berapa nak best pun... Just biasa Biasa je. Bazir duit jew kalo tgk kat Wayang.

ME CTCT said...

lempang je itu ex..hahaha

*eh, criter la psl cter ni....ct nk download, seminggu pon belum tentu siap..haha