Friday, November 25, 2011

18 Nov - Journey to Indonesia Part 1

Salam evening readers,

Jom kite start bercerita dan membaca tentang my holiday 5 hari lepas. Hari Sabtu Hari itu, cikhoneybee meninggalkan Malaysia. Meninggalkan segalanya utk pergi bercuti. segala stress, depression, kedukaan, kesedihan cikhoneybee tinggalkan di awan biru ketika dlm flight. ceewaah~ jiwang benoo. kahkahkah

Pukul 1 ptg kami dh berkumpul untuk nak bas. Kami holiday bersama family family kawan ayah. holiday ini kami mengikut agensi. Yewla, mane penah smpai lagi sana. so, takthu mne nk pergi kalo gerak sorang sorang kn. Dalam pukul 3 cmtu, kami sampai ke KLIA.


My family

kat sana juga, mama aku berjejak kaseh kembali dengan kawan lama nya. Anak die dulu mase kecik kecik kawan tadika aku. What a small world la kn. Jodoh bertemu kembali kawan kawan ditakdirkan hari itu. Alhamdulillah. yang bestnya, Kawan mama aku pun rupanya 1 group melancong dengan kami sekeluarga. yang t akbest nye, makcik tu holiday jalan jalan dengan kawan kwan die. bukan family nya. so, aku tak dpt nk ketemu kwn aku yg seorang tu.hehe


sebelah mama aku tu la kawan lama die, makcik umi. 
hampir 15 tahun tuu tak jmpe

oleh kerana pewnat, aku duduk jew kt troli bagasi tu. 
lama beno la urusan pasport n bagasi bagai ni.

orait . . ini passport aku, ticket flight