Friday, November 4, 2011

kenangan SPM Part 1


Mowning readers,

oleh kerana sekarang turn Budak SPM pula take place memduduki Peperiksaan. so, tetibeee* cikhoneybee teringat akan zaman time time cikhoneybee ambik SPM. Cuak gyle bai . . sumpah (!) tidak bule lelap mata dan bernafas tersekat sekat. Yewla, time tu jew la penentuan arah tuju kehidupan cikhoneybee. segalanya cikhoneybee sudah ready. Muka berlagak cool* tp hakikat di dalam hati . . . Wa Cuak gyle bai*. kehkeh . .

saat dan ketika yg kelakar nye byle, cikhoneybee teringin sgt nk makan 2 benda ni. Mmg teringin sangat lar. lalu, cikhoneybee suarakan keinginan itu kepada ayah. So, sehari sebelum Exam SPM start. . . ayah pun bawak pergi cari dua makanan itu. *permintaan cik yg bakal memduduki exam besar, pasti semua kena penuhi * kehkeh . . 

#1st : ABC aka Air Batu CAmpur


Tak tahu la kenapa cikhoneybee teringin sangat nk mkn ABC ni. Restoran Santai kt Tesco Mutiara Damansara lah cikhoneybee memenuhi keinginan itu. Perghh (!!) terbaekkk

#2nd : Tahu Bakar


ni 1 lagi makanan yg paling terngiang ngiang kt kepala. kecur air liur nk mkn tahu bakar ni sangat. hehehe . .  mama ckp cikhoneybee mengalahkan owg mengandung mengidam jew.  Lalu, kt Uptown D'kota damansara Gerai No 5 cikhoneybee penuhi keinginan itu. Pergh (!!) Terbaekkk

so, selepas seharian keluar utk mencari 2 makanan ini . . aku pun pulang dengan senang hati. takde terngiang ngiang dh kt kepala ni. Jiwa kacau wooo . . . asek teringat nk mkn jew. smpai kn study pun agak terganggu. * teruk amat * esok nya dtg skolah, muka confident jewk . . wkwwkw. . . *cuak jugak* bajet wat wat cool . . sebab semua kawan duk cuak , kite kena la mencool kan diorang. kehkeh.

p/s: teringin nk mkn sup cendawan kt pizza hut pulak (!) tetibeee*

4 comments:

PeRmAtA bIrU said...

teringat balik kecuakan masa nak ambil spm hari pertama dulu... huhuhu

PeRmAtA bIrU said...

teringat balik kecuakan masa nak ambil spm hari pertama dulu... huhuhu

aRa ❤ aFiq™ said...

teringat mase tlambat g exam dluw.. hehe

CTK said...

amboi..nk exam pOn mengidam keee..hihi....ABC tu memikat kalbu lah...lme gilew xmkn :D