Thursday, May 19, 2011

continue story wesak day holiday

ok, continue sory yg sudah lapuk minggu lps. haish.. lambat beno aku updte. cete sudah la tergantung... pastu tidak pula ade sambungan nye. ok, so skunk aku wt sambungan cerita nya ok...?

****
lepas jew aku pulang dari kerja, badan teramat sgt la pewnat. Sumpah Pewnat gyle! ramai btol customers mlm tu. so, that is the reason why i'm not updated for continue the story... (gelabah nk speaking lak). aku tidak ambil masa yang lama. aku terus jew tido... sebenarnye tkde pape yg menarik un yg berlaku. cete2 sedey ade la. tp aku mls la over sgt smpai story kt cni kn... ape2 un mggu lps merupakan D-Day aku..!! ape itu D-Day? mane yg phm.. grade excellent aku kasi. mne yg tk thu, aku tktaw nk trangkan cmne.

tp yg klaka nye D-Day aku tidak llah lama. tk smpai 24 hours pon. aku un cm dh hati batu tkde feeling utk D-Day. suda mati agaknye hati dan perasaan aku. aku just jalani hari-hari aku dgn se-simple mungkin. Peace! 

p/s: teringat owg tua-tua cakap. kalau itu memang dh register sebagai hak milik kita... sampai byle2 un ia tetap  kite punye... ^_ >

No comments: