Saturday, May 14, 2011

Cuti Wesak day

salam to all readers,

oleh kerana cuti smpai hari selasa, aku decide this week balik damansara agy.  hehehe... sudah dua minggu berturut-turut aku balik damansara. smpai ayah aku nyer pekerja ciap cakap agy " aik.. balik agy? " cett... cm tk skuka pulak aku balik an... huhu.. buang kerja mahu?? hahaha.. gyle kejam.

semalam (hari jumaat)..ptg tu lam kul 4 aku suda smpai Stesen KTM Sg. Buloh. menanti adeq aku amek. gyle punye lame la nk tggu die dtg.. aku siap SMS die agy tnye npew lambat sgt.. Rupanye die meLabor kt toileu dlu. hahaha. ok, reason itu dimaapkan yew..

sebelum balik, adeq aku smpat agy g simggah McD. beli bubur ayam tok lunch kami 1 family. haha.. mkn bubur jew.. diet LOL. smpai jew umh, kt lua suda trbau ayam goreng. huhu.. egt spe la yg duk mengoda selera aku di petang2 hari ni.. upenye Mama aku yg duk mgoreng aym. haha.. bagai owg mengantuk disorongkan bantal, aku un join skali mkn.. plus aym goreng tu.. sedap!!

pas jew abeh mkn, aku un mula terasa mengantok. huhu.. mlm kang kne berjage cuz keje kt Uptown. so aku un duk amek mase siket utk rehat2 scukupnya. yeah.. pkul 8mlm bgn.. siap2 utk bkerja... (to be continue)

p/s: it time to work now.. haha.. chow dlu. nty cmbung alek

No comments: