Friday, May 6, 2011

pertempuran fasa 1 baru berakhir

selamat pagi to all readers,

huhu.. aku bawu mangun dr tido yg lena. Ya allah, sedapnye tido td. terasa release segalanya. tido tnpa gangguan dari memikirkan assignment yg nk kne disiapkan.. oh ya! td siang, aku sudah antar last assigmnt utk assigment pertama. seronoknye rasenye...

ckp sal assigmnt ni, teringat pula kejadiah di Print Shop (abg botak). ade la members class aku ini... duk nk mengenakan aku. bule la plak die mengenakan aku yang kata kedai tu tutup disebabkan ink print suda abeh. aku punye la cm "Budak Suci" mempercayainya. dengan muka yang hampa, aku trus nk col member2 assigment yg lain.. oleh kerana aku ni lurus bendul tetibe, die cpt2 tukarkn fakta..... " haha, tipu jew..masukla kedai tu" huh! =.=" terasa cm nk "bunuh" owg lak time tu. terus aku ckp, ade jgk yg nk mkn kaki dan kasut ni kn... sungguh tk kne best timing la die nk kenakan aku. kn suda dpt ayt mkn kasut td. sowie yaw! aku spontan jew td.

so,lps suda antr assigmnt, aku pg la tapau mknn kt makcik dan mkn kt umh cik myu. cik myu pula sediakan air sunquick oren. huhu..terasa sedap yg amat pula. ceh, konon2 nye oleh kerana suda sume assigmnt part 1 suda siap dihantar, sgalanya nya menjadi luar biasa. hekhekhek

kul 6.30 cmtu aku balik umh. kire ngntok la pula kan. tp aku tahan kn jew. duk layan junior2 aku. duk sembang2 ngn mereka smpai magrib. aku lak layan game. itupun nk tertutup2 mata ni dpn laptop. aku tahan2 kn jew. abeh jew men game tu, kul 10 lebey aku tido. hehehe.. tido yg paling lena dlm minggu ni. heaven sungguh wa ckp lu! junior2 aku duk kua masuk bilik un aku tk sdr pape. 

yeah, ckp sal junior, suda 3 hari mereka tido lam bilik aku ramai2.. memenuhi ruang2 yg kosong.. smbil nk tido, ade bed-time story, gelak2, akhirnya terdiam semua byle mata suda terlena. tersenyum shaja aku melihat mereka. wlaupun baru 1 minggu bergaul ngn mereka, terasa cm dh lama mengenali antara 1 sama lain. huhu.. tk abeh2 ayt " ala, agy sebulan jew akk duduk ngn kiteowg..tk best la cmni" trkeluar dr mulut2 comel mereka. aku hnye tersenyum.. inilah adat pertemuan, diakhirnya ade perpisahan.. 

p/s: esk aku balik damansara. yeah! tk sbr nye...... rindu suda pada family, pekerja2 yg sengal. sblm alek umh, jmpe gemok dlu. hekhek.. cpt la siang menjelma. ^^  winkwink*

No comments: