Sunday, May 29, 2011

beli hadiah utk wedding cousin

selamat malam to all readers,

firstly nk ckp alhamdulillah.bersyukur kepada Allah sebab aku suda berjaya menyiapkan assigmnt business strategies yang nk kne antr pada senin dpn. huhu.. bunyi cm rush jew kn? yes !! aku mmg kne rushing siapkan assigmnt itu malam ini jgk sebab awl2 pagi esk dahbalik kmpung ( Pahang , jengka 13 ) sebab nk attend wedding my cousin.

so aku start siapkan assigmnt agy 50% tu pukul 10. lepas balik dari giant Kota damansara utk beli hadiah wedding. kami pegi cawangan Home Deco kt giant tu. belek punye belek, jumpe suda hadiah yg sesuai tok wedding nty. hehe.. kami turut rushing kot beli hadiah tu. . akak Home deco itu sangat lemah lembut membalut pula. ayh pula suda call kata cpt dtg uptown. suda busy ramai owg agaknye. .

pastu smpai jew uptown, aku amek kunci motor.. mrempit rushing balik umh tok siapkan assigmnt ini... so, skunk suda siap sume.. aku un bule la tarik nafas lega.. tinggal video jew kne download ni... mggu dpn jadual aku pack sgt.

*senin antr assigmnt
*selasa presentation business strategies
*rabu kne tnjuk draft taxation (lau tk tnjuk, fail trus) kejam gyle lect
*khamis antr asigmnt research project yg belum aku touch pape (mmg aku ni gyle btol, due date nk hmpir un tkde touch agy... masih agy habit buruk yg sama cm sem2 lps.. sem akhir un tknk brubah2) ngeee.. =P

p/s :perut un berlagu techno ini, so nk g cari makanan. paipai all.. Muack! nyte2.. esk balik kmpg.. yeah.. Yeah! sonok jmpe cousin dan relative. time2 ni la bwu dpt brjumpa.. mula la ayt " kakak byle agy nk kawen" akan muncul dari mulut makcik makcik aku. haishh....

No comments: