Wednesday, May 11, 2011

Terima Kaseh Ayah!

Terima Kaseh Ayah!! itula aku nk ckp beribu-ribu kali pada ayah aku. huhu.. terase nk nanges jew. ayah sangat sweet. ayah yg sangat memahami anak nye. Ayah aku belanje makan DURIAN!!! best sgt sgt laa =D

cam tahu jew aku sememangnye sudah lama teringin nk mkn durian. mase aku balik damansara dlu, ade adeq aku ckp, ayh belanja mkn durian. huhu.. hnye allah jew tahu.. betapa sedey nye tk dpt nk join skali mkn durian. muka plus ati sedey woo... mmg muram aku lps tu.  huhu.. smpai cmtu skali reaksi aku byle tk dpt mkn durian.. haha.. sgt sgt childish!

tp pada 11 Mei 2011, jam 10.00 mlm.. time tu ayh nk antr aku balik kolej smula. aku nmpk byk sgt gerai kt tepi jalan jual durian. aku tgk sepi jew. tetibe ayah ckp.. kakak nk durian ke? bule jgk lau ayh nk belanje... kata aku smbil suda senyum lebar ke telinga suda. haha..





 durian D24. haha.. sgt layan aku mkn durian. 8 ulas aku mkn kot ase nye. huhu... isi die besar2.. perut aku full gyle mkn durian tu. ayah gelak jew tgk aku kekenyangan mkn durian. hehehe.. smapi jew kolej, aku baring2.. mula la menanggung kepanasan badan yg melampau. yeah, berani makan, berani tanggung. bape cawan tah aku minum air.. demi durian, aku snggup. hekhek..

No comments: