Monday, May 23, 2011

gejala penyakit yg sedang menyerang aku secara ganas...

salam tengah hari korang, 

last week aku kurang sihat. demam- demam plus saket kepala serang aku ganas- ganas. teruk aku dikerjakan mereka. sampai waktu dikelas, aku tak bule nk bg fokos. berat gyle kepala. keadaan cuaca adalah penyebab utama aku jd cmni. sedih sgt !!

ia juga berlarutan smpai hari ini. maksudnya berlarutan hingga ke minggu kedua. cuaca kt lua sangat la panas. smpai aku takut nk keluar rumah. tp kelas itu penting.. so, kne la jugak pergi. (erkk.. sejak byle jd pelajar baik ni?? )

hari ini kelas isnin pukul 2ptg. so, aku bule la ambil mase brehat-rehat. kepala maseh berdenyut-denyut ni. tah knpe la berlarutan ni. slalu mkn pndol, ok dh. mengedik pulak yew skrg ni.. nk manjew lebey la tu. tp hadoi.. aku tk tahan ler.. terasa nk hentak-hentak kepala kt dinding jew. saket sangat.

kelas hari ni sebenarnya 1jam jew. 2ptg-3ptg. kejap jew kn? class yg wt aku malas nk pg.. sebab hnye 1 jam! kerusi un tk sempat nk panas.. kelas dh abeh. tp hari ni kelas menjadi 2jam. 2ptg-4ptg utk ganti kelas minggu lps. ini berpunca oleh aku dan whole class yg masing-masing berpakat, berkompomi, berkonsirasi dan sewaktu dgn nya utk tidak pergi kelas pada 16Mei2011. nakal betul kiteowg. tp sir un setuju. Sir mmg Understanding. 

17Mei2011 tu kn wesak day. dan2 lak kelas tu 1jam jew.. esk nye cuti. kami pun ape la lagi..plan ramai2 utk ponteng. kire nya aku cuti dari hr sabtu 14Mei hingga 17Mei. hahaha.. lama tu bagi aku. aku decide tok balik damansara. story ketika wesak day : Part 1 , Part 2

so, hari ni kne la ganti.  dua kelas dlm sehari selama dua jam dan 2 attendand signature =) 

No comments: