Saturday, May 26, 2012

Lagu tidur untuk malam ini.





 

Jom Join GIveaway Awesome Ini :
BellaJane First Giveaway
Cik Jajika First Giveaway
Nabila Medan : 1st Giveaway
GA AmerCorner Free Domain and Aquapic Lomo.
1st Giveaway By Iena Eliena
Click SINI, SINI dan SINI


malam ini, cikhoneybee layan lagu korean ini. Dari 2Ne1. 2Ne1 adalah antara artis kumpulan wanita yang CUN yang cikhoneybee minat. Minat dengan melodi music nya selain vokal yang power. 

I Don't Care 2ne1 ENGLISH LYRICS




ini lagu asalnya. siap ade english lirik. haruslah ade lirik kn, kalo tak camne nk paham. bukan lahir lahir celik mata duduk korean.. mmg tak bape nk paham. cikhoneybee lahir lahir celik mata tengok2 jadi orang Malaysia. hehehe. 




2NE1 I Don't Care english version




dan ini lagu yang sama, tapi dalam version English. Not bad . . tapi di bandingkan dengan dua dua, cikhoneybee lagi suka yang ASLI. 

cikhoneybee suka dengar lagu lagu yang bukan dalam bahasa malaysia. lagu bahasa asing lagi cikhoneybee minat, sebab walaupun mulanya tidak paham menatah haram depa cakap, tapi byle adanya translation cmni... kn paham dh ? lagu ini tentang apa, berkisahkan apa . . dan cikhoneybee suka pasang lagu lagu korean byle cikhoneybee dalam emosi tidak stabil. dengan lagu di pasang, cikhoneybee akan hayati lagu itu.. dan pada masa yang sama sepertinya cikhoneybee meluahkan dan mengeluarkan perasaan yang tidak stabil itu ke dalam lagu itu. setelah setengah jam dengar lagu lagu itu, cikhoneybee terasa lega dan perasaan dan emosi cikhoneybee stabil. Pelik kn? memang pelik. ini tabiat pelik yang mula berjangkit kat cikhoneybee sejak duduk di hostel. byle moody jew, cikhoneybee duduk sorang sorang dalam bilik, bukak lagu korean..lepas dh ok, turn off lagu, mula buat assigment. sekarang ini byle penat kerja, bukak lagu korean sebelum tido.. dh dengar 2,3 lagu.. turn off, dan tido.  

sebenarnya banyak cara kita buleh release kan stress. tapi cara ini mujarab dengan cikhoneybee. mungkin dh terbiasa release stress dengan dengar lagu. terutama lagu bahasa asing. dengar melody die dh cukup mampu membuai perasaan 'jahat' tu pergi jauh jauh.

p/s : suka dengar lagu bahasa asing sebab, orang lain tak paham.. dan die tak dpt nk tahu kite tngah sedih ke, tengah stress ke, tengah happy ke.. melodi music diorang kan dengar cam happpy jew. tak elok tunjukakan kesedihan kat oarang lain, ia akan menyusahkan orang lain. diorang terpaksa cari jalan nk hiburkan kita. Hidup jangan susahkan orang. biarlah hidup menyenangkan orang lain. itu lagi baik. :)

Dia lah  yang selalu dodoikan cikhoneybee tido : Si DIA







4 comments:

Sarah Mnasir said...

kpop.. hew hew

ME CTCT said...

ct pon minat 2ne1 :D

CikHoneyBee said...

wahh.. yeke? ade GENG la :)

Yumida said...

gdluck sis..hope jd org bertuah nnti..sy pn de join sm
done follow u