Wednesday, January 26, 2011

eyh.. ape ni.. adoi... alamak... erkk... aiyaa.. ades.. mcm2 brlaku

selamat malam n salam 1 malaysia ( ayat dari cik Nur afiza) :)
dah beberapa hari aku tidak update blog ini.. agak kesibukan pulak.

***  hari isnin hari itu kene submit 2 assigment . gile tk gile pakse otak ni brfikir. tapi memang salah aku jgk.. siapa suruh buat kerja last minit kn.. tapi dh aku tak tahu nk wt apa2.. and takde idea langsung.. nak type ape lak kn ( back up diri ) hahaha... 

 *** hari selasa itu pulak ade presentation yang perlu di buat.. group aku diberi tugasan tok bentang kan task 1 brtajuk product development. nie subject Marketing Planning aka Manyak Poning. presentation yang pling lame yang pernah aku alami la.. woo.. gempak tak? lecturer tue dh kasi pecah record aku lah. start presentation kul 10 pagi.. teka habis pukul berapa?? pukul 2 pm. lenguh tak lenguh kebas tak kebas la   segala otot2 aku.. group aku presenter yg pertama.. ade 10 group.. bertanduk lak pula aku tunggu. nk balik awal, lecturer tk kasi. aku kelaparan teramat sangat woo .. dah la tak breakfast.

*** hari rabu pula.. iaitu hari ini la.. aku dah start final exam. first paper aku Small Business Management (SBM). aku taknak comment byk sal exam cz aku tak dapat jawab ngan jaya nya. dari mlm tu smpai pagi nk amek exam aku sakit kepala.. panadol lak dh abis. so, aku bwk tido un tk elok2 gak.. aku tk dapat nk study byk :( agy 1 byk tol la mslh hr ni. ade yg dh settle, ade yang masih berlarutan.. adoii..
korang, bule tak jgn jd cm budak2.. jadi la matang siket.. itu un nk jd hal gado ke?  aku tk phm tol. harap korg settle cpt k? kata kawan, tkyah la gado lame2.. cepat2 mtk maaf.. pape hal sume ley settle. duk face to face n settle. itu bawu cara owg dewasa.. masing2 nk tacing lebey2 sal hal kecik.. enjoy la slagi ade mse bersama.. nty lau tk dpt nk berkumpul, gurau2 kang.. jgn lak terindu2.. :) hehe... aku sentiasa akan merindui kawan2 aku .. 

*** untuk all my bestie friends.. korg, aku rindu korg sgt2.. tk sbr nk cuti semester ni.. nk jmpe korg la.. lepak kt kedai topup aku jom^^ 

ok, sekian la suda tok entry yg pertama tok mlm ni.. :D

No comments: